וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "מה שקרה במאיורקה זו בושה"

הטניסאי מספר 2 בעולם תומך בעמדת לאודרופ, שהתפטר מאימון קבוצתם של אוואט וחמד. אראגונס מועמד להחלפת הדני

לאחר התפטרותו של מיכאל לאודרופ ממשרת המאמן בקבוצתם של דודו אוואט ותומר חמד, מאיורקה, הרוחות עדיין לא רגועות. מי שתרם את שלו ועומד לצד המאמן העוזב הוא, ככל הנראה, מחזיק המניות המפורסם ביותר בקבוצה - הטניסאי המדורג במקום השני בעולם, רפאל נדאל. "פעולות המועדון יצרו ספקות בקשר לקבוצה ומה שקרה הוא בושה", אמר 'השור ממאיורקה' לתקשורת המקומית, "אני, כאוהד, הייתי רוצה שהדברים היו קורים אחרת".

גם דודו של נדאל, מאמנו טוני, אמר שלאודרופ הביא כבוד למועדון. בעקבות עזיבתו של לאודרופ, מי שיאמן את הקבוצה כרגע הוא מיגל אנחל נדאל, כוכב מאיורקה וברצלונה בעבר - גם הוא דודו של הטניסאי. המועמדים העיקריים להחליף את לאודרופ במועדון הינם לואיס ארגונס, מאמן נבחרת ספרד בעבר שאימן בעבר את מאיורקה בשתי קדנציות, כמו גם מאמן אתלטיק בילבאו בעבר חואקין קפארוס ומאמן חטאפה בעבר מיצ'ל.

"זה קשה לעזוב כיוון שהייתי מאוד מרוצה מהקבוצה והצוות, אבל אני חושב שזה הפיתרון הטוב ביותר לטובת הקבוצה", אמר לאודרופ בהודעה באתר הקבוצה, "אני אתגעגע מאוד לכולם, אבל זה הדבר הטוב ביותר בשביל כולם בשביל לחזור לנורמאליות. ניצחנו בשניים מתוך שלושה משחקים בבית ולמרות שאני לא המנג'ר יותר, אנשים התייחסו אלי באופן מדהים ואני מתכוון להישאר כאן ולעקוב אחר הקבוצה מקרוב".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully