וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "אנחנו לא מפחדים משום דבר"

מאמן הפועל תל אביב לא חושש מלגיה (ה', 22:05, ספ'1): "אפשר לעבור שלב". סקורזה: "אומרים שהפועל החלשה בבית"

לאחר שערכה סיור בגטו ורשה, במהלכו ביקשו ההנהלה והשחקנים להעביר מסר לאוהדים ש"יפסיקו עם שירי השואה", חזרה הפועל תל אביב לעסוק בהכנות לקראת המשחק מול לגיה ורשה בשלב הבתים של הליגה האירופית מחר (חמישי, 22:05, ספורט1).

המאמן דרור קשטן דיבר לקראת המשחק במסיבת העיתונאים הרשמית ואמר: "אנחנו לא מפחדים משום דבר. זה מה שטוב בספורט, לא צריך לדאוג. אספנו מידע על לגיה ממשחקי הליגה שלהם והמשחק מול איינדהובן, כך שהשחקנים שלי מכירים את הנקודות החזקות והחלשות של היריבה. אתם יודעים מי השחקנים הטובים של לגיה? אז גם אני".

כאשר נשאל על הסיכויים של הפועל תל אביב, השיב המאמן: "כולם מלבד אביחי ידין המושעה כשירים ומוכנים למשחק. בעברית אנחנו אומרים שזה לא נגמר עד שזה נגמר. יש שישה משחקים, וזה בסך הכל השני. אנחנו עדיין יכולים לצבור מספיק נקודות ולהעפיל לשלב הבא. אני מאמן כבר 37 שנה וכבר מספיק ותיק. הרווחתי את השיער האפור, מה שנשאר ממנו".

לבסוף, איך לא, התבקש קשטן להתייחס לסוגיית מאור מליקסון ואמר: "הוא שחקן נהדר ואני שמח שהוא לקח את ההחלטה הזו בסופו של דבר. הוא צמח והתקדם בישראל. גם דודו ביטון התקדם יפה בשנים האחרונות, למרות גילו הצעיר. זה טוב שהכדורגלנים הצעירים שלנו מתפתחים באירופה. גם למשה אוחיון היה מעמד נהדר בישראל, הוא היה הקפטן של מ.ס אשדוד ושיחק בנבחרת כאשר אימנתי אותה".

שי אבוטבול הוסיף: "אנחנו מתייחסים למשחק הזה כמו לכל משחק. אנחנו רוצים לבוא ולנצח, ולצבור שלוש נקודות בליגה האירופית. מהצד השני, אנחנו יודעים נגד מי אנחנו משחקים. נקווה שנוכל לעשות את המוטל עלינו".

הפועל ערכה גם את האימון המסכם לקראת המשחק בוורשה. בגלל מרגלים ביציע נמנע קשטן מלתרגל את ההרכב למחר, אולם לא נראה כרגע כי המאמן מתכנן שינויים מההרכב שתרגל בשלושת הימים האחרונים.

כזכור, השינוי המרכזי יהיה חזרתו של נוסא איגייבור להרכב על חשבון אביחי ידין המורחק. איגייבור ישמש כקשר קדמי, בעוד אבוטבול (הקפטן במשחק) יקבל עזרה במערך הנסוג ממירקו אורמוש ומחמוד עבאס, שיתפוקדו לצידו בקישור. עמרי קנדה ימשיך כמגן ימני, למרות שנעאל חוטבא חזר לכשירות.

הרכב משוער: אפולה אדל, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, מריו פצ'אלקה, גל שיש, שי אבוטבול, מירקו אורמוש, מחמוד עבאס, נוסא איגייבור, עומר דמארי, טוטו תמוז.

שחקני הפועל תל אביב בגטו ורשה: "די לשירי השואה"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

משה אוחיון: "זה משחק חשוב עבורי"

לגיה ורשה, שפתחה את העונה בפולין עם ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים, ובליגה האירופית נוצחה 1:0 בידי פ.ס.ו איינדהובן ההולנדית. כעת רוצים הפולנים לעשות את הספתח שלהם במפעל האירופי, לפני משחק הליגה החשוב מול ויסלה קרקוב ביום ראשון, אז משה אוחיון יפגוש לדרבי ישראלי את דודו ביטון, שיחסר לצידו את מאור מליקסון הפצוע.

"זו הפעם הראשונה שאני משחק נגד קבוצה ישראלית בקריירה הבינלאומית שלי", אמר אוחיון במסיבת העיתונאים הרשמית. "שיחקתי מול הפועל תל אביב כמה פעמים בעבר וגם כבשתי נגדם, כולל בשנה שעברה. הם שיחקו בליגת האלופות, זו קבוצה טובה מאוד ובמיוחד נצטרך להיזר מטוטו תמוז. זה משחק מאוד חשוב עבורי, אבל טובת הקבוצה היא מעל הכל. אני לא יודע אם אשחק מחר, לא שאלתי את המאמן. אני רוצה לשכנע את המאמן שאני ראוי, השערים והבישולים עם בונוס".

מאמנו של אוחיון, מאצ'יי סקורזה, הוסיף: "לעיני הקהל שלנו אנחנו חייבים לנצח. אני לא מצפה להפתעות, ברמות כאלה הכל גלוי וידוע. הפועל מאוד מסוכנת בחלק ההתקפי. את תמוז אני זוכר מהתקופה שלו בבית"ר וגם דמארי גורם לבעיות. במיוחד צריך לשים לב לשי אבוטבול ולאיגייבור שהיה להיט בליגה הנורבגית. אם אנחנו רוצים לעבור שלב, אנחנו חייבים לקחת את הנקודות בבית. המומחים אומרים שהפועל היא החלשה בבית, אז אם נסתבך איתם נהיה בבעיה מבחינת המשימה שלנו".

הרכב משוער: דושאן קוציאק, ארתור ידז'ייצי'ק, מרצ'ין קומורובסקי, מיכאל זבלאקוב, יאקוב ואבז'יניאק, יאנוש גול, רפאל וולסקי (מיכאל קוכארצ'יק), מאצ'יי ריבוס, אריאל בוריסיוק, מירוסלב ראדוביץ', דניאל ליובויה.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully