וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: גאורגיה ניצחה 9:25 את רומניה באליפות העולם

ניצחון בכורה לגאורגים באליפות. קביריקאשווילי כיכב עם חמישה פנדלים מוצלחים. מחר: דרום אפריקה פוגשת את סמואה

אומנם המשחק הזה לא שינה יותר מדי את טבלת בית ב' ושתי הנבחרות כבר מחוץ לאליפות, ובכל זאת, ברכות לנבחרת גאורגיה, שהשיגה היום (רביעי) את ניצחונה הראשון באליפות העולם הנוכחית והשני בתולדותיה באליפויות העולם בכלל, 9:25 על רומניה.

שישה פנדלים מוצלחים, חמישה מהם מרגלו של מראב קביריקאשווילי, בתוספת טריי בודד של מאמוקה גורגודזה, העניקו לגאורגים את הניצחון. רומניה מסיימת את הטורניר ללא נקודות.

אמש נערכו שני משחקים. איטליה גברה 10:27 על ארצות הברית ונצמדה לאוסטרליה במקום השני בבית ג'. האיטלקים יפגשו את אירלנד במחזור הסיום, הוואלאביס פייבוריטים בכל זאת להמשיך והם ישחקו מול רוסיה החלשה. התיקו הראשון בטורניר נרשם כשקנדה ויפן סיימו ב-23:23. פנדל של אנדר מורנו עם פחות משתי דקות על השעון השאיר לקנדים סיכוי תיאורטי להעפיל לשלב הבא. הבעיה שלהם היא שהם יצטרכו לנצח את ניו זילנד לשם כך, ולהבקיע לפחות ארבעה טריים.

מחר תשחק אלופת העולם הנוכחית דרום אפריקה מול נבחרת סמואה. הספרינגבוקס התחילו בצורה בינונית, אבל השתפרו בהמשך והם רוצים להמשיך את המומנטום החיובי. ניצחון של סמואה עשוי לעלות אותה לרבע הגמר על חשבון ווילס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully