וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות קיזזה אלפי שקלים מחשבון הפועל פ"ת

28.9.2011 / 11:00

מדובר באגרות בגין ההליך המשפטי בפניה להוצאה לפועל. מפרקי הקבוצה לא ידעו על הקיזוז וידרשו את הכסף בחזרה

התאחדות לכדורגל קיזזה במהלך השבוע אלפי שקלים מחשבון הפועל פתח תקוה. מפרקי הקבוצה פנו להתאחדות בכדי לברר מדוע הכספים קוזזו בלא אישורם ונענו כי מדובר באגרות בגין פניה להוצאה לפועל, הליך שהחל בעקבות בטוחות שניתנו מטעם ספונסרים של המועדון ולא כובדו. תזכורת: במהלך השבוע התברר כי הבקרה התקציבית פנתה להוצאה לפועל בטענה כי ניתנה הוראת ביטול על המחאה בסך 600 אלף שקל, שניתנה כבטוחות עבור תקציב העונה שעברה. ההתאחדות והבקרה פנו להוצאה לפועל כדי שתגבה את הסכום וגבו את האגרות מחשבון המועדון, ולא מחשבון ההתאחדות.

בפתח תקוה טוענים כי ההתאחדות היא זו שצריכה לצאת בהוצאות ודורשים כעת להשיב אליהם את הכסף בחזרה, אך בהתאחדות טוענים כי מדובר בפעולה חוקית. "לא מדובר בסכומים גדולים, 9,000 שקל בלבד, אבל העניין הוא שנעשה שימוש בחשבון שלנו ללא ידיעתנו", אמר גורם בקבוצה. בשבוע הקרוב צפויה התפתחות בעניין, כשהמפרקים מתכוונים לפנות להתאחדות בטענה שיש להפסיק את הליך ההוצאה לפועל ולהשיב את כספי האגרות.

במועדון שמחו לשמוע את גזר הדין בעניין הקשר ג'ונתן אסוס, שלא הופעל התנאי על סעיף התנהגות בלתי הולמת ובהתאם לכך לא הורחק משני משחקים. "אין לנו כוונה לעסוק יותר ביובל נעים. יש לנו משחק חשוב נגד עכו, הראש נמצא שם", סיכמו במועדון את הסאגה.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully