וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה פתחה בהליכי הוצאה לפועל כנגד הפועל פ"ת

21.9.2011 / 10:02

בטוחות מספונסרים בגובה 600 אלף שקל הופקדו, אך הצ'ק בוטל. עו"ד אליאס: "החברה והמפרק פנו להתאחדות כדי להשיבן"

הבקרה התקציבית פתחה בהליכי הוצאה לפועל כנגד בטוחות בגובה 600 אלף שקל, שהפקידה הפועל פתח תקוה בעונה שעברה ולא כובדו על ידי חשבון הבנק. מפתיחת ההליך עולה כי בעונה שעברה העבירה הנהלת הקבוצה את הצ'קים כבטוחות, על ידי אחד מהספונסרים של המועדון, אך לאחר הפקדתם התברר כי החשבון נותר ללא כיסוי.

עו"ד שי אליאס, המייצג את החברה שהפקידה את הבטוחות, מסר בתגובה: "צר לנו שנודע לנו על פתיחת הליך מהתקשורת. לא קיבלנו כל פניה בעניין, לא מטעם ההתאחדות לכדורגל ולא מטעם כל גורם שיפוטי אחר. לגופו של עניין, בחודש יולי 2011, מבדיקה שערכה הרשות לבקרה תקציבית התברר כי היא קיבלה בטוחות גבוהות יותר מהסכום המקורי, בסכום כולל של כמיליון וחצי שקל. היה נכון להשיב בחזרה את הבטוחה הזאת לחברה. החברה והמפרק פנו להתאחדות בדרישה להשיב את הבטוחות.

"הואיל ובתום העונה לא נותר שום חוב לשחקנים או ספקים או בעלי תפקידים. חמור מכך, על ההתאחדות חל איסור חוקי לעשות שימוש בכל בטוחה שניתנה לה, שכן הגורם היחיד המוסמך לעשות כן הוא המפרק, והוא בלבד. בהנחה והאמור בידיעה הינו נכון, הרי שמדובר בפעולה בלתי חוקית".

מוקדם יותר: סעדון וסופר הצטרפו לקלדיירה

בהפועל פתח תקוה אישרו את הידיעה הבוקר, לפיה שני שחקנים צעירים חתמו בקבוצה – הקשר האחורי דור סעדון (19) ממחלקת הנוער של הפועל תל אביב, ושי סופר, מגן ימני מטוברוק. כזכור, אתמול סיכם בקבוצה גם הקשר אנדרה קלדיירה. הקשר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, טרם קיבל את טופס ההעברה הבינלאומי מברזיל ונכון לעכשיו לא יהיה בסגל למשחק הערב מול בני יהודה. כעת מחפש גילי לנדאו גם חלוץ. אם החלוץ הצרפתי בדי בובל לא יגיע לקבוצה בסופו של דבר, המאמן יחפש חלוץ אחר גם לאחר סגירת מועד ההעברות, משום שהתקנות מאפשרות להחתים שחקנים חופשיים.

לנדאו מתלבט לגבי ההתקפה מול בני יהודה

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully