וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - בני יהודה: איינוגבה חוזר לשער

השוער החלים מפציעה ויפתח בהרכב על חשבון אלמדון. ישראל זגורי יעלה במקום בלילי. לנדאו מתלבט לגבי צמד החלוצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*הפועל פתח תקוה תפגוש השבוע שניים מהאקסים היותר מוכרים שלה מהעונה שעברה: ברביעי את הקפטן גל כהן, בסוף השבוע את יובל נעים ובית"ר ירושלים בטדי.

*שני המשחקים האחרונים גררו שלושה כרטיסים אדומים: רועי גורדנה, תומר בן חיים ונעאל חוטבא הורחקו.

*פתח תקוה מעולם לא הפסידה לבני יהודה ברמת גן. פרט לעונה שעברה, נערך משחק אחד גם בעונת 1992/3.

* ההפסד האחרון של הכחולים לזהובים בבית היה בינואר 2007. המאזן: 23 ניצחונות לקבוצה של לנדאו ב-49 משחקי בית שנערכו עד היום.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

לאחר שנתן אור ירוק להחתמת אנדרה קלדיירה (גורם במועדון: "עד שלא יעבור בבקרה זה לא סופי, הפקנו מלקחי העבר"), מאמן הפועל פתח תקוה גילי לנדאו ערך היום (שלישי) שני מפגשים לקראת המשחק מול בני יהודה. באימון הבוקר לנדאו לא תרגל הרכב והשאיר את השחקנים דרוכים לקראת האימון המסכם, את אימון הערב הוא החליט לבטל וערך במקומו אסיפת וידאו, בה התמקד ביריבה. המאמן יחזיר את דניאל אדו להרכב ולכן נראה שאייל שן יחזור לספסל.

ההתלבטות שלו היא בין החלוצים. אפרים בוגלה ואור פישביין מועמדים לפתוח, אך גם ארמון בן נעים ואוראל אדרי נמצאים בכוננות. שניים מבין הארבעה יפתחו בכל מקרה. הבלם גל כהן, שהקהל והנהלת פתח תקוה מתכננים לו קבלת פנים חגיגית לפני המשחק, אמר: "הקהל של הפועל פתח תקוה חשוב לי מאוד ויודע למה עזבתי. הקבוצה הזאת תישאר תמיד אצלי בלב. אני לויאלי לכל קבוצה שבה אני משחק. המטרה היא לנצח גם במשחק הזה".

בני יהודה:

הבשורה המשמחת לקראת המשחק מגיעה מכיוונו של השוער הניגרי דלה איינוגבה, שהחלים מהר מהצפוי מהפציעה בשריר המפשעה וקיים סיכוי גדול מאוד שהוא יפתח מחר בין הקורות.

לאחר התייעצות עם הצוות המקצועי ועם רופא המועדון הוחלט כי הוא כשיר ויכול לחזור לשחק, כאשר הוא צפוי לפתוח במקומו של תום אלמדון.

המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לערוך שינוי נוסף בהרכב כאשר הקשר ישראל זגורי צפוי לפתוח על חשבונו של החלוץ פיני בלילי שיסופסל. זגורי יפתח כנראה בצד שמאל של הקישור, כאשר עוז ראלי יתופקד מימין ופדרו גלבאן ישחק יחד עם דינו אנדלובו בחוד ההתקפה. הבלם אביב חדד החלים כמעט לגמרי מהפציעה בקרסולו וצפוי לשוב לסגל.

יעמדו למבחן

יעמוד למבחן: לורן בן ארי

בהפועל פתח תקוה נזכרים לאחרונה איך בעונה שעברה רבים הרימו גבה כשהחתימו את נעאל חוטבא. ההקשר שעליו מדובר הוא ההצבה הספונטנית של לורן בן ארי בעמדת המגן הימני. המגן המוכשר שיחק בשנים האחרונות במכבי השקמה רמת חן ובית"ר כפר סבא, וברגע אחד פרץ לתודעת הציבור כמגן האולטימטיבי של הפועל פתח תקוה. במקרים בהם זה הצליח בעבר, זה נגמר בנבחרת. עד אז לבן ארי יש לו עוד הרבה מה ללמוד לגילי לנדאו, שאוהב לתת במה לשחקנים מהסוג הזה, אבל הוא בכיוון הנכון.

בני יהודה: ישראל זגורי

הקשר שהגיע לפני מספר שבועות למדים הזהובים יפגוש מחר את קבוצתו מהעונה שעברה. לשמחתו של זגורי, החליט המאמן אבוקסיס לתת לו את חולצת ההרכב דווקא מול האקסית וכעת יהיה לקשר המוכשר מוטיבציה כפולה להצדיק את מקומו בהרכב. בני יהודה משוועת לקשר יצירתי נוסף שיעזור לגלבאן בחלק הקידמי וזגורי עשוי להיות האיש הנכון למשימה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, אסף בן מוחה, דניאל אדו, יגאל אנטבי, פביאן סטולר, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, גיא צרפתי, אפרים בוגלה (אוראל אדרי), אור פישביין (ארמון בן נעים).

בני יהודה: דלה איינוגבה (תום אלמדון), איציק עזוז, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, עוז ראלי, ישראל זגורי, פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully