וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "אני נהנה מכדורגל, אחזור לשחק כמו במילאן"

הקשר הברזילאי של ריאל מדריד היה מרוצה מאוד ממשחקו בניצחון על אייאקס: "כבר לא כואב לי הגוף. אוזיל סנסציוני"

המנצח הגדול במשחק אמש (שלישי) בו הביסה ריאל מדריד 0:3 את אייאקס, במחזור השני של ליגת האלופות, היה ללא ספק קאקה. הברזילאי שהגיע לברנבאו בסערה לפני כשנתיים, לא ממש הצליח להתחבר לריאל ועבר פציעות מעיקות שגרמו לו לשחק 60 משחקים בלבד עד כה בשורות הבלאנקוס.

אתמול, קאקה כבר נראה הרבה יותר משוחרר. מאמן ריאל ז'וזה מוריניו, עלה למשחק במערך שונה מעט מהרגיל, בו היו כלולים בנוסף לקאקה גם מסוט אוזיל וכריסטיאנו רונאלדו בקישור הקדמי, מה שאיפשר לברזילאי חופש תנועה הרבה יותר גדול מזה שהוא זוכה לו בדרך כלל. קאקה החזיר בשער נהדר, בישול עוד יותר גדול לקרים בנזמה ובעיקר ניהול המשחק של ריאל במרכז, עד שהוחלף לקול תשואות הקהל בדקה ה-75.

השחקן עצמו היה מאוד מרוצה מההופעה שלו וייחס את המשחק הטוב למצבו הפיזי הנוכחי: "עכשיו אני סופסוף נהנה מהכדורגל ולא כואב לי שום דבר בגוף", אמר קאקה, "השגנו תוצאה טובה, שמציבה אותנו בעמדה טובה להעפיל לשלב הבא. אני משתפר ממשחק למשחק. לאט לאט אחזור להיות קאקה של מילאן". קאקה גם לא שכח להחמיא לחברו לקבוצה, מסוט אוזיל, שמהווה חלק חשוב מאוד בהצלחה של המדרידאים: "הוא סנסציוני, אנחנו מבינים זה את זה מצויין, אבל רק המאמן קובע מי בהרכב".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully