וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון: "טוטו תמוז מהווה סיכון ענק"

קשר לגיה ורשה הכין את חבריו למפגש עם הפועל ת"א והזהיר מהחלוץ: "יש לו כישורים מדהימים, רצו אותו גם באירופה"

הפועל תל אביב תחפש את ניצחון הבכורה שלה בליגה האירופית, כשתתארח מחר (חמישי, 22:00, ספורט1) בפולין אצל לגיה ורשה. הזווית הפיקנטית במשחק תגיע כמובן מכיוונו של משה אוחיון, הקשר הישראלי שיצא בקיץ לפולין ויפגוש ביום חמישי כמה מחבריו, ועשוי לעשות כך מההרכב הראשון. הבוקר התראיין קשר מ.ס. אשדוד לשעבר לתקשורת הפולנית וסימן את האיש אותו לגיה תצטרך לעצור אם ברצונה לצאת עם מלוא שלוש הנקודות.

"טוטו תמוז הוא סיכון ענק ואנחנו חייבים להיזהר ממנו. יש לו כישורים מדהימים וגם סיפור אישי די מיוחד", הסביר אוחיון. "הוא נולד בניגריה ועלה לישראל בגיל צעיר. ההורים שלו חזרו לניגריה, והוא גדל עם משפחה אומנת והפך לשחקן כדורגל מצוין. בעונה שעברה הוא היה מלך השערים בישראל ורצו אותו גם בקבוצות חזקות באירופה".

הקשר הישראלי סיפר על הפעם שעברה שפגש את הפועל תל אביב, אז עדיין בליגת העל: "ניצחנו אותם 0:2, הבקעתי ובישלתי, ובמשחק השני שוב כבשתי ובישלתי וסיימנו ב-3:3. אפילו נתנו לי טלוויזיה כשחקן המצטיין של המשחק".

לבסוף, נשאל אוחיון כיצד הוא מעריך את הסיכויים שיפתח מחר בהרכב, והשיב: "אני מקווה שאשחק, למרות שהחסרתי כמה אימונים בגלל חתונה של אחותי".

איגייבור יחליף את ידין המורחק

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully