וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרונאס יאסיקביצ'יוס: "סוף סוף חזרתי לפנאתינייקוס"

רכז מכבי ת"א לשעבר מאושר לשוב לקבוצה בה שיחק בין השנים 2007 ו-2010. אוברדוביץ': "הוא תוספת כוח משמעותית עבורנו"

חלק מאוהדי מכבי תל אביב בוודאי קיוו לראות את שרונאס יאסיקביצ'יוס חוזר ליד אליהו במהלך הקיץ הנוכחי, בטח על רקע רצונם של חלק מחברי ההנהלה הצהובה להחזיר את הכוכב הליטאי לישראל. אלא שאמש (שלישי) הגיעו החלומות הללו לקיצם, כאשר יאסיקביצ'יוס חתם באופן רשמי לעונה אחת בפנאתינייקוס, הקבוצה בה שיחק בין השנים 2007 ו-2010.

"סוף סוף אני חוזר", אמר שאראס המאושר לאחר החתימה, רגע לפני שהמריא עם קבוצתו החדשה לסדרת משחקי אימון בבולגריה. "אני מאושר להיות שוב חלק מפנאתינייקוס וכבר לא יכול לחכות להתחיל לעבוד. לפעמים החיים קצת מוזרים - פעם אני כאן, פעם במקום אחר, ועכשיו שוב אני פה. אני מאמין שתהיה לנו עונה טובה, וייקח לי קצת זמן ללמוד מחדש את התרגילים להתכונן לעונה. אני מתרכז עכשיו רק בפנאתינייקוס ומקווה לעזור לקבוצה לעמוד במטרותיה".

מאמן מועדון הפאר מאתונה, ז'ליקו אוברדוביץ', מרוצה גם הוא מהאיחוד עם הרכז הוותיק. "כולנו מכירים את שאראס, הוא תוספת כוח משמעותית עבורנו. עכשיו נראה איך הקבוצה תעבוד ביחד".

יאסיקביצ'יוס סייע לפנאתינייקוס לזכות באליפויות יוון ב-2008 ו-2009, עונה בה זכה להניף את גביע היורוליג עם קבוצה שלישית בקריירה הנהדרת שלו. את העונה החולפת החל הרכז הוותיק בריטאס וילנה וסיים בפנרבחצ'ה/אולקר. ביורובאסקט האחרון חווה שאראס סוג של רנסאנס, עם יכולת אישית די מרשימה וממוצעים של 9.5 נקודות (61% ל-2, 43% ל-3, 92% מהעונשין), 2 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים למשחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully