וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע נקודות לאפיק ניסים בניצחון אנייסי

28.9.2011 / 1:18

קבוצתו הרוסית של הישראלי ניצחה את אנוויל 66:83 במוקדמות ליגת ה-VTB. ניסים גם חילק ארבעה אסיסטים ב-25 דקות

אנייסי קראסניורסק, קבוצתו הרוסית החדשה של אפיק ניסים, פתחה אתמול (שלישי) את העונה ברגל ימין עם ניצחון משכנע 66:83 על אנוויל הפולנית במסגרת מוקדמות ליגת ה-VTB. ניסים, שהגיע העונה לקבוצה הרוסית לאחר שנה מוצלחת במדי קבוצת נימבורק הצ'כית, לא פתח בחמישייה, שיחק 25 דקות במהלך המשחק, קלע תשע נקודות וחילק ארבעה אסיסטים, כשבדרך הוא מאבד גם שלושה כדורים.

המשחק נפתח בצורה חלקה עבור הקבוצה הרוסית, שהוליכה 11:22 אחרי רבע אחד, אך דווקא אז חזרו הפולנים למשחק והוליכו במחצית 36:37. אנייסי רשמה רבע שלישי סולידי ואת הרבע הרביעי ניצחה ב-11 הפרש בדרך לניצחון המשכנע. מי שהוביל את קלעי הקבוצה של ניסים הוא לוני באקסטר עם 23 נקודות ושישה ריבאונדים. את הפולנים הוביל קורסלי אדוארדס עם 15 נקודות.

אנייסי תחכה לתוצאה בין אנוויל להונקה הפינית כבר מחר כדי לדעת האם הבטיחה את מקומה בשלב הגמר של המוקדמות של הליגה החזקה. ניצחון של הפינים יבטיח את עלייתה של הקבוצה הרוסית. בבית המקביל, ממנו יעלו שתי קבוצות גם כן לשלב הגמר של המוקדמות ניצחה קרסני קירילייה הרוסית את שיאולאי הליטאית 78:98 בזכות משחק מצוין של שחקנה של סן אנטוניו ספרס מה-NBA דוואן בלייר שרשם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים. את שיאולאי הוביל דנזל באולס עם 14 נקודות.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully