וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווידאס סאבוניס לקה בליבו

כדורסלן העבר, ששיחק בין השאר בפורטלנד ונכנס לפני כחודש להיכל התהילה, לא חש בטוב במשחק ראווה. אין סכנה לחייו

אגדת הכדורסל הליטאית ארווידאס סאבוניס לקה אתמול (שלישי) בליבו. שחקן העבר הענק בן ה-46 ששיחק בין השאר בפורטלנד נלקח לבית חולים בליטא, שם קיבל טיפול רפואי. סאבוניס נטל חלק במשחק ראווה והתלונן כי הוא לא חש בטוב אחרי שהמשחק הסתיים. על פי הדיווח, סוכנו של סאבוניס דיווח כי אין סכנה לחייו של הליטאי. סאבוניס מטופל בבית חולים בקובנה, משם עדיין לא ניתן דיווח רשמי על מצבו הבריאותי.

סאבוניס (46, 2.22), יליד קובנה, עלה כבר בגיל 16 לבוגרים של ז'לגיריס קובנה, שיחק בנבחרת ברית המועצות שזכתה ב-1988 במדליית הזהב באולימפיאדה, ושיחק בז'לגיריס עד לעונת 1989/90 אז עבר לויאדוליד הספרדית במדיה שיחק שלוש עונות. סאבוניס המשיך בספרד לשלוש עונות בריאל מדריד איתה זכה בשלוש אליפויות, ורק אז, בגיל 31 קיבל חוזה ב-NBA במדי פורטלנד.

סאבוניס שיחק בפורטלנד חמש עונות, כולל עונת שיא ב-1997/8 אז רשם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונת 2001/2 חזר לז'לגיריס אך בשל פציעה לא שיחק, ושב לפורטלנד לעונה שישית בעונה לאחר מכן. בעונת 2003/4 חזר סופית לקובנה, שיחק בז'לגיריס והיה שותף למשחק המפורסם מול מכבי תל אביב, כשבדרך מקבל את פרס שחקן השנה באירופה על ידי לא מעט מגזינים ונבחר לחמישיית העונה ביורוליג. בעונה לאחר מכן שב לסבול מפציעות ופרש ממשחק בגיל 41. ב-12 באוגוסט השנה נכנס סאבוניס להיכל התהילה.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully