וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין: יובל נעים וג'ונתן אסוס זוכו, בית”ר ירושלים נקנסה

בית הדין בחר שלא להחמיר עם המאמן והקשר שהתעמתו. הקבוצה נקנסה ב-40 אלף שקל וספגה משחק ללא קהל על תנאי

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו

עריכה: טל רזניק

הערב (שלישי) התקיים הדיון בבית הדין בהתאחדות לכדורגל בנושא אירועי המשחק בין הפועל פתח תקוה לבית"ר ירושלים בשבת. בסיומם נקבע כי ג'ונתן אסוס והמאמן יובל נעים יזוכו, בית"ר ירושלים נקנסה בסכום של 40 אלף שקל בפועל ונענשה במשחק ללא קהל על תנאי. מנגד, הפועל פתח תקוה נקנסה בסכום של 7,500 שקל בפועל.

כזכור, לאחר המשחק באיצטדיון רמת גן הואשם ג'ונתן אסוס בהתנהגות בלתי הולמת. גם נעים נאשם בעבירה דומה, אחרי שנראה רץ לעברו של אסוס, מה שהוביל למהומה בין שחקני שתי הקבוצות.

לפני הכניסה לדיון, הסביר נעים: "רצתי לכיוון של אסוס כדי להגיד לו 'כל הכבוד'. למה להלהיט סתם את הקהל? אחרי זה אמרתי לעצמי 'טעיתי, לא הייתי צריך לרוץ אליו'. כשדיברתי עם גורמים בהתאחדות הם אמרו 'יש עלינו לחץ מהתקשורת להעמידך לדין', זו תשובה? יש לאסוס בטן מלאה עליי אחרי שוויתרתי עליו בעונה שעברה. עוד לפני שהוא עזב הוא אמר שאני המאמן הכי טוב בארץ ואחר כך הוא כבר יצא נגדי בכל מקום. אני רוצה לומר שהקהל של בית"ר התנהג בצורה מופתית. אחרי ההפסד להפועל הקהל נשאר ועודד שעה ארוכה, והפסד להפועל הרבה יותר גרוע מהפסד לסכנין מבחינת בית"ר".

במהלך הדיון אמר נעים לדיין: "לא הרגשתי טוב לאחרונה בגלל ההגעה לפה, אני מבטיח לא לבוא לפה עוד". הדיין אמר למאמן: "הריצה שלך בסיום המשחק לא עושה טוב לאוהדים שלך, אתה צריך לשנות פאזה". נעים הגיב: "צודק, מקובל עליי, אקח לתשומת ליבי". גם מנהל בית"ר ירושלים מנחם נידם הוסיף: ''אוהדי בית"ר פירשו את תנועת הניצחון של אסוס כתנועה מגונה''.

בנוגע להתנהגות האוהדים אמר הדיין לאנשי בית"ר ירושלים כי אינם יכולים להתנהג בנחמדות יתר לאוהדים ומנהל בית"ר מנחם נידם ענה לו: "חיטטנו בכלי התקשורת ובתמונות והבאנו את אותם אוהדים למשטרה. נעשים מאמצים כדי לבדוק היכן מתגוררים האוהדים האלה, שאנחנו מכירים. לא נרפה ולא נוותר להם. אנחנו מוכנים גם לשאת בעלות התיקון של הרכב של השופט, מי שפוגע בשופט לא יהיה אוהד בית"ר".

עם יציאתו מהדיון אמר יובל נעים: "הדיון היה ברמה גבוהה וענייני. הדיין שמע שהייתה מהומה על לא מאומה, ומקווה שיפסוק לטובתנו. לא הייתי צריך להתנהג כך, אבל החכמה היא לקחת אחריות. קיבלתי חום ואהבה מהקהל והרגשתי צורך להגן עליו".

הפועל פתח תקוה: "בית הדין לא יפעיל התנאי לאסוס"

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully