וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: המפרקים הגישו בקשה להחזיר להם את 9 הנק'

27.9.2011 / 16:37

עו"ד ליאור דגן ועמית פינס הגישו בקשה לביה"מ, בה כתבו: "הפחתת הנק' מסכנת את הנכס העיקרי שלנו - המעמד"

"אנחנו מאמינים שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לא יפעיל את עונש ההרחקה על תנאי לשני משחקים לג'ונתן אסוס. בית הדין יודע שיובל נעים הוא זה שעורר את הפרובוקציה. השחקן טוען כי לא הייתה לו כלל כוונה להתגרות באוהדי בית"ר. מי שחייב להיענש הוא נעים בעצמו". כך אמרו בהפועל פתח תקוה לקראת הדיון הערב בעניינו של הקשר בעקבות אירועי המשחק מול בית"ר ירושלים. גם המועדון עצמו לדין בגין אירועי המשחק בשבת.

מפרקי הפועל פתח תקוה, עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס, הגישו הבוקר (שלישי) בקשה לבית המשפט המחוזי במטרה להחזיר את תשע הנקודות שקוזזו לקבוצה בתחילת העונה, בעקבות הליך הפירוק. כזכור, המפרקים הודיעו כבר בתחילת החודש כי בכוונתם להגיש את הבקשה לבית המשפט. המפרקים טוענים כי הדבר נוגד את חוקי חדלות הפירעון, ומנמקים את הבקשה בכך שקיזוז הנקודות אינו מיושם בהתאחדויות אחרות באירופה.

בהודעה רשמית שהוציא המועדון נכתב: "קיזוז הנקודות מסכן את הנכס העיקרי של המועדון, מעמדה כקבוצה בליגת העל". בבקשה עצמה ציינו שמי שייפגע מהעובדה שאין רוכש להפועל פתח תקוה הוא הנושים עצמם, ואף כתבו כי אף רוכש פוטנציאלי לא הגיש בקשה לרכישת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully