וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "למעט מאוד חולונים אכפת מהקבוצה"

27.9.2011 / 15:56

המנהל המקצועי של הפועל חולון דיבר במסיבת העיתונאים לקראת פתיחת העונה, וסיפר: "אנחנו קרובים יותר ליום כיפור"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הפועל חולון קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת עונת 2011/12, במהלכה הוצג סגל השחקנים של הקבוצה לקראת פתיחת העונה הבאה. הקבוצה עברה השנה שינוי נרחב כשהמאמן דן שמיר ועוזרו אלעד חסין החליפו את המאמן דני פרנקו. השחקנים שנותרו בסגל הם הקפטן מורן רוט, והישראלים הצעירים שון דניאל, אלכס צ'רנוביץ' וניב סולומון. חולון צירפה לסגל את הזרים רון לואיס, טזמין מיטשל, בראיינט דאנסטון ופטריק סאליבן והישראלים דן גרונפלד, עודד שעשוע ושלומי הרוש.

השינוי הגדול ביותר שעברה חולון במהלך הפגרה הוא צירופו של פיני גרשון להנהלת הקבוצה, כשאחריו מונה שמיר למאמן, ומוטי דניאל למנכ"ל הקבוצה.

פיני גרשון דיבר קצרות: "אני מאוד מקווה שהשנה תתחיל, ושהיא תהיה שנה טובה. במשחקי האימון עד כה אנחנו נראים בסדר, עובדים קשה".

המאמן החדש דן שמיר סיפר: "כיף לי מאוד להיות בחולון, המקום מאוד מיוחד, ואני מאוד שמח להיות חלק ממנו. יש לנו קבוצה שאנחנו אוהבים. אנחנו לא חושבים שניקח את היורוליג השנה, אבל אנחנו אוהבים ומתחברים אליה".

שמיר הוסיף: "יש לנו הרבה אנרגיות, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, וזה בראש ובראשונה להילחם. אני מקווה שנהיה קבוצה שנחבר אליה אנשים, ושהקהל של הפועל חולון יקבל קבוצה שמחוברת למקום ואחד לשני, והכי חשוב, שהקבוצה הזו תצליח".

קפטן הפועל חולון, מורן רוט הביע את תחושותיו לקראת העונה הקרובה: "אני שמח לפתוח עוד עונה עם הפועל חולון. העונה שעברה הייתה עם המון חוויות, היו לנו הרבה הצלחות אבל גם קשיים מחוץ למגרש".

הרכז המשיך: "אני בטוח שיהיה הרבה שקט מחוץ למגרש. אני שמח להיות הקפטן של הקבוצה. יש פה מרקם חברתי מצוין, מתגבשת פה חבורה שרוצה להצליח ביחד, וזה הבסיס להצלחה של קבוצה. אני מאחל לכולנו שתהיה שנה טובה, ומוצלחת".

"לא רגיל להתאמץ כדי להשיג כסף"

יו"ר הקבוצה פיני גרשון: "באופן כללי עדיין לא כיסינו את התקציב ולא עברנו. זה אומר שאנחנו ממשיכים להתאמץ כדי להביא כסף, משהו שאני לא רגיל אליו. אבל כל מי שפה נסע לגייס כספים, וכולם מנסים לסגור פערים. הציפיות שלי היו יותר גבוהות, למעט מאוד חולונים אכפת מהקבוצה, מעט מאוד חולונים הכניסו את היד לכיס. אני לא יודע למה באו בטענות לראש העיר, הוא הראשון שנתן כסף".

היו"ר החדש של הקבוצה חשף מעט על הבעיות שאיתן התמודד: "מעט מאוד ספונסרים מהעיר הבטיחו ים של הבטחות אבל כנראה שבחולון נולדים עם ידיים יפניות שלא מגיעות לכיס. אני מקווה מאוד שבשבועיים הקרובים נשיג ספונסר ראשי. אנחנו במו"מ עם שני גופים, ואולי נשיג רוכש חלקי לקבוצה שזו גם אפשרות. אני מקווה שעד שתתחיל הליגה יהיו פתרונות. נכון לעכשיו אנחנו יותר קרובים ליום כיפור מאשר לראש השנה".

גרשון התייחס גם לבעלים החדש של הפועל ירושלים, גומא אגייאר: "אם זה התענוג של דני קליין שיהיה לו לבריאות. אם אתם לא יודעים מכבי ת"א, ששם אנשים הולכים כדי לשלם כסף, כל שאר הקבוצות צריכות ללכת לחפש כסף. עשר מ-11 קבוצות רצות אחרי כסף. אני מקווה שנעמוד בזה, זה מועדון שראוי להיות בליגה, במשחקי האימון יש קהל נפלא, יש אוכלוסיה צעירה שנהנית, ותושבים שיכולים לעזור לקבוצה כזו להיות יותר מאשר תקופה בליגה".

גרשון סיים את דבריו בנימה פסימית: "גם אם נמצא פיתרון לשנה הזו, שנה הבאה נילחם וזה לא פיתרון לקבוצת ספורט. צריך פיתרון שיחזיק שנים, באתי לכאן לא לפני הרבה זמן. התקופה הזו לא תקופה קלה, לא מספיקה ולא קלה. גם תוך כדי שאני פה המצב השתנה. כל ההבטחות לא מספיקות לנו להתקיים נכון להיום".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully