וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מסי עומד לשבור את שיאו של קובאלה

ההונגרי ששיחק בשנות ה-50, מחזיק בשיא השערים במועדון לשחקן זר, והארגנטינאי זקוק לעוד שני כיבושים לעבור אותו

ברצלונה לא מפסיקה ללהטט ולהצטיין על הדשא, אך מחוץ למגרש לא הכול מתנהל על מי מנוחות. נתק שורר כרגע בין המאמן פפ גווארדיולה לנשיא הקבוצה סנדרו רוסל, על רקע דבריו של גווארדיולה בנוגע לקודמו בתפקיד של רוסל, ג'ואן לפורטה. גווארדיולה התייחס למאבק בין הנשיא לשעבר לזה הנוכחי: "יש לי הרבה חיבה ללפורטה, הוא סובל מאוד, וזה לא מגיע לו".

סלע המחלוקת בין הוא ההפסדים הכספיים העצומים שצברה הקבוצה, שאת הסיבה להם תולה רוסל בהתנהלות של לפורטה, במיוחד בעסקאות הרכישה הכושלות של זלטאן איברהימוביץ' ודימיטרי צ'יגרינסקי.

מי שהתייחס לנושא היה האחראי על הכדורגל במועדון, אנדוני זוביזארטה, שאמר: "הוויכוח בין גווארדיולה לרוסל לא ישפיע על כלום. הם מתייחסים לעניין בצורה בוגרת, ובוודאי שהם יתרכזו בכדורגל".

הפציעה של איברהים אפלאיי, שייעדר מספר חודשים, לא מפריעה לזוביזארטה: "אנחנו לא מתכננים להחתים שחקן נוסף במקומו. הקבוצה מאוזנת, ואם בכל זאת נצטרך מישהו, יש לנו את ברצלונה ב'.

זוביזארטה לא שכח כמובן את ליאונל מסי, הפנומן הארגנטינאי, שמאזן ההבקעות שלו במדי ברצלונה עומד על 192 בכל הזמנים. שני כיבושים נוספים, והוא ישווה את השיא של שחקן לא ספרדי במדי ברצלונה, זה של לדיסלב קובאלה: "השיא של קובאלה החזיק הרבה זמן, אבל זה שמסי יקבע יחזיק להרבה שנים, כי הוא רק בן 24. יש לנו מזל שהוא במועדון שלנו".

אגב מסי, הסטטיסטיקות שלו לא מפסיקות להפתיע ולשבור שיאים, והפעם אלו שמונת הכיבושים שלו בליגה הספרדית, אותם השיג בחמישה משחקים בלבד.

הנתון מרשים עוד יותר, מפני שבמבט על טבלת הליגה הספרדית אפשר לראות שמסי לבדו כבש יותר מ-15 קבוצות בלה ליגה. למעשה, שלוש הקבוצות היחידות שכבשו יותר ממסי, הן ריאל מדריד, המוליכה בטיס וברצלונה עצמה, כששתיים נוספות, ולנסיה ואתלטיקו מדריד, כבשו שמונה שערים, כמות זהה לזו של הפנומן הארגנטינאי.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully