וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: פאביצ'ביץ' בספק, רפי דהן לא יהיה בסגל

27.9.2011 / 19:50

הבלם סובל מכאבים בקרסול ועשוי להיעדר נגד קייב, חיימוב אמור לפתוח. שבצ'נקו: "אנחנו צריכים לקחת אותם ברצינות"

קובי אליהו

צילום ועריכה: דרור פיקלני

כמעט 18 שנה אחרי שרשם את משחקו הבינלאומי הראשון בקריירה בישראל, בהפסד של נבחרת הנוער של אוקראינה למקבילתה הישראלית בטורניר ידידות (2:0), יחזור מחרתיים אנדריי שבצ'נקו לארץ עם דינמו קייב למפגש מול מכבי תל אביב במחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית.

שבצ'נקו הקפיד שלא להקל ראש ביריבתה הבאה של קבוצתו, למרות התבוסה 5:1 לבשיקטאש במשחקה הראשון בבית. "אנחנו צריכים לקחת את מכבי תל אביב ברצינות", אמר שבצ'נקו. "ראינו שהם בכושר טוב, ואנחנו צריכים להתכונן למשחק שלהם, אבל עם היכולת שלנו וקצת מזל נוכל לחזור משם עם ניצחון".

על העובדה שביום המשחק הוא יחגוג את יום הולדתו ה-35 אמר החלוץ הוותיק: "אני מקווה שהרבה אוהדים של דינמו יגיעו למשחק לעודד אותנו מכל רחבי המדינה, ושהם יעודדו עם או בלי קשר ליום ההולדת שלי".

מכבי תל אביב שלחה מכתב תודה לבשיקטאש

מכבי תל אביב קיימה הערב אימון נוסף לקראת המשחק מול האוקראינים. הבלם סאבו פאביצ'ביץ' שסובל מכאבים בקרסול, לא נטל חלק באימון והוא בספק למשחק. הקשר רפי דהן לא יהיה בסגל בשל מתיחה בגיד הירך. השוער גיא חיימוב סובל מכאבים בקרסול, אך נטל חלק באימון והסיכוי שהוא יפתח גדול מאוד. אלירן עטר ערך אימון חלקי כדי לא להעמיס על שריר הירך הפצוע שלו, ובכל מקרה בקבוצה לא יסכנו אותו לקראת מכבי חיפה. בנוסף לכל רשימת הפצועים, יחסר המאמן איוניר גם את מוסא קונאטה שמרצה עונש הרחקה.

בתוך כך, שלחה הנהלת מכבי תל אביב מכתב רשמי לנשיא אופ"א מישל פלאטיני, בשמו של הבעלים מיטש גולדהאר, ובו מודה הקבוצה לבשיקטאש הטורקית על האירוח החם והלבבי במשחק שנערך לפני כשבועיים באיסטנבול. לראשי המועדון היה חשוב להודות לטורקים שעשו מאמצים כבירים להבטיח את שלומה של המשלחת הישראלית והעניקו לצהובים תחושת נוחות מרגע נחיתתה בטורקיה.

במכתב אותו כתב נציג הבעלים ג'ק אנג'לידיס: "אני מבקש הכרת תודה כנה לנציגי אופ"א שהיו אחראי על המשחק באיסטנבול. אנחנו מודים להם על כל מאמציהם להבטיח שכל האספקטים סביב המשחק עצמו ינוהלו ברמה הכי גבוהה. אנו מעוניינים להביע הערכה ותודה עמוקה להנהלת בשיקטאש על האירוח הנדיב שהעניקה לנו ועל מאמציה להבטיח ששהותנו בטורקיה תהיה בטוחה - מאמץ שבוודאי לא היה קל עבורה. באופ"א מודעים לרגישות הפוליטית בין טורקיה וישראל, ואף שרגישות זו אינה קשורה כלל לספורט, המשחק עצמו נערך באווירה טעונה מאוד, אווירה שיצרה חרדות אצל כל הצדדים טרם המשחק".

המכתב עצמו פורסם הבוקר בכלי התקשורת בטורקיה וזכה להדים רבים, בעיקר לאור היחסים המדרדרים בין שתי המדינות בשבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully