וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: סמואל יבואה חתם לעונה אחת

27.9.2011 / 19:31

החלוץ הגנאי הצטרף רשמית לקבוצה. באשדוד התייחסו בכעס לפנדל המפוקפק שנשרק לחובתם בהפסד 1:0 לבני יהודה

במ.ס. אשדוד התקשו להירגע בסיום משחק ההפסד 1:0 לבני יהודה אמש (שני) בבלומפילד, בעיקר לאור העובדה ששופט המשחק גיא ברגר, שרק לפנדל שלא היה בדקה ה-84 ובכך חרץ למעשה את גורל המשחק. בקבוצה קיבלו בצורה קשה את ההפסד השני ברציפות שנגרם משערים שסופגת הקבוצה בדקות האחרונות, בדיוק כפי שקרה נגד מכבי פת תקוה במחזור הקודם.

"שדדו מאיתנו לפחות נקודה אחת במשחק אתמול", אמרו באשדוד על הפנדל שנשרק נגדם. "השופט הזה נתן לבני יהודה מתנה לחג. לא היה פנדל בחיים. לא ברור מאיפה הוא הביא את השריקה הזו", אמרו בקבוצה.

המאמן יוסי מזרחי עשה מיני מהפיכה בסגל הקבוצה וגם בהרכב, כאשר הוא שלח ליציע את משה בן לולו, עידן שדה ושי רביבו שלא נכללו בסגל. טימור אביטן הצעיר קיבל את חולצת ההרכב אך הוחלף במחצית, בעוד שהחלוץ נבו מזרחי שלא קיבל הזדמנויות עד כה, שולב כמחליף במחצית השנייה. גם חלוץ הרכש הבולגרי, גיורגי חריסטוב נכנס לשחק בשלהי המחצית השנייה אך לא הצליח לבוא לידי ביטוי בדקות המועטות שקיבל.

"הבנתי שהיתה החלטה מוטעית של השופט וחבל שזה קרה לרעתנו", אמר החלוץ עידן שריקי בסיום המשחק. "האמת, אני לא מכיר את השופט הזה (גיא ברגר, ר"ב), פעם ראשונה שאני רואה אותו, היו כמה שריקות שמאוד עיצבנו אותנו אבל אנחנו לא באים אליו בטענות. שיחקנו יותר טוב בחצי הראשון, במחצית השנייה לא טוב בכלל ואנחנו מאוד מאוכזבים", הוסיף החלוץ.

שריקי מנסה לשמור על אופטימיות וכבר מסתכל קדימה: "רצינו לבוא ולהחזיר את הנקודות שאיבדנו מול מכבי פתח תקוה, מאוד רצינו לנצח אבל לא תקפנו מספיק. אנחנו מאוד רוצים להמשיך ולהצליח. פתחנו את העונה טוב, עם שבע נקודות בארבעה מחזורים הראשונים. המשחק נגד מכבי פ"ת היה הפסד כואב לכל המערכת אבל אין מה לבכות יותר מדי, כבר בשבת יש לנו את בית"ר ירושלים בבית ואנחנו חייבים לנצח ולשכוח מהר מאוד מההפסד הזה".

החלוץ הגנאי סמואל יבואה, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים, נחת היום בארץ וחתם על חוזה והצטרף רשמית למ.ס אשדוד. יבואה סגר את תנאיו כבר בשבוע שעבר באמצעות סוכנו דודו דהאן, ובכך משלימה אשדוד את מכסת הזרים שלה אחרי שצירפה בשבוע שעבר את גאורגי חריסטוב הבולגרי.

(עדכון ראשון: 10:18)

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully