וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "אינטר היא כח באירופה"

מאמן הנראזורי בטוח בקבוצה שלו, ולא מזלזל ביריבה צסק"א מוסקבה (19:25, ספורט5+ לייב): "ננסה לא לעשות טעויות"

אחד המשחקים המסקרנים היום (שלישי) במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות ייערך במוסקבה, שם תארח צסק"א את אינטר (19:25, ספורט 5+ לייב). מדובר בהתמודדות חשובה מאוד לשתי הקבוצות, שלא צברו שלוש נקודות לפני שבועיים. אך בעוד שהמארחת יצאה מליל עם נקודה, ההפסד 1:0 לטרבזונספור בסן סירו לא היה בתוכניות של הנראזורי כלל.

קלאודיו ראניירי, שהחליף את ג'יאן פיירו גאספריני על הקווים באינטר, דיבר לפני המשחק: "הולך להיות משחק מאוד קשה, בעיקר כי כל הקבוצות הרוסיות הן קבוצות חזקות. ננסה לא לעשות טעויות, ולכפות על צסק"א שגיאות".

בעוד שבסירייה A השיגה אינטר ניצחון ראשון בארבעה משחקים בסוף השבוע, יריבתה שיחקה כבר 25 משחקים בליגה הרוסית, וניצבת במקום השני. ראניירי יודע שמדובר במשהו שצפוי להשפיע: "הם במירוץ האליפות, הם בכושר טוב ומאמינים במה שהם עושים. אני לא מתכוון לנקוט בשמות ספציפיים, כל השחקנים שם טובים".

שתי הקבוצות נפגשו כבר פעמיים במהלך חמש העונות האחרונות של ליגת האלופות, ואינטר ניצחה את צסק"א פעמיים במהלך שלב הבתים בעונת 2007/08 וגם בשני משחקי רבע הגמר לפני שנתיים, בדרך לזכייה בתואר.

המאמן האיטלקי דווקא לא מתרשם מההיסטוריה בין שתי הקבוצות: "אני לא מתייחס למשחקי עבר, דברים משתנים מאוד מהר. גם נגד בולוניה (אינטר ניצחה 1:3), לא עשיתי שינויים מיוחדים, לא היה לי יותר מדי מה לעשות או זמן לעשות משהו. היו לנו רק שני אימונים ביחד. בוודאי שאנחנו יכולים לנצח באירופה, אינטר היא כוח ביבשת".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully