וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: חטאפה ניצחה 0:1 את בטיס

שער של דייגו קסטרו בדקה ה-31 הרס לקבוצה של פפה מל את המאזן המושלם. נוריץ' הצליחה להפתיע את סנדרלנד עם 1:2

לא ריאל מדריד, לא ברצלונה, אפילו לא ולנסיה, סביליה ואתלטיקו מדריד. הקבוצה היחידה שהייתה מושלמת עד תום המחזור השישי בליגה הספרדית הערב (שני) הייתה דווקא בטיס. אך גם זה נגמר היום, כשהקבוצה של פפה מל הפסידה 1:0 לחטאפה, שהרסה לה את המאזן המושלם והשיגה לעצמה ניצחון ראשון לאחר שלושה הפסדים ותיקו בארבעת המחזורים הראשונים.

דייגו קסטרו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-31 בבעיטה ממרכז הרחבה לאחר בישול של חואן ואלרה. פטר מסיללה הפצוע לא שיחק בחטאפה, שהסתדרה מצוין גם בלעדיו והצליחה לשמור על היתרון המינימלי עד הסיום. במחזור הבא, תנסה בטיס לחזור למסלול הניצחונות בבית מול לבנטה המפתיעה עד כה, שמדורגת במקום השלישי. חטאפה תצא למשחק חוץ קשה במיוחד מול המיליונרים של מלאגה.

* במשחק שהשלים את המחזור השישי באנגליה השיגה נוריץ' ניצחון שני ברציפות, הפעם 1:2 על שהעלה אותה למקום התשיעי בטבלה. העולה החדשה של פול למברט עלתה ליתרון מרגליו של ליאון בנט (30), שסיים מבצע קבוצתי יפה, וראתה את סטיב מוריסון נוגח פנימה הגבהה של מארק טירני כדי להכפיל את התוצאה (49). קיירן ריצ'ארדסון רק הצליח לצמק עבור החתולים השחורים (86), אך זה כבר היה מאוחר מדי. במחזור הבא ייצאו הכנריות לאולד טראפורד ויפגשו את מנצ'סטר יונייטד.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully