וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי דורסי חתם בקאחה לבוראל

האמריקאי (25, 2.03 מ') שבילה שלוש עונות ב-NBA יחזק את הקו הקדמי של הבאסקים. דיאו בדרך לליגה השניה בצרפת?

במשך השבועות האחרונים ניסתה קאחה לבוראל לחזק את הקו הקדמי שלה עם צירופו של ריצ'ארד הנדריקס או מילאן מצ'באן ממכבי תל אביב, ולאחר שהמגעים עם האלופה הישראלית לא נשאו פרי הודיעה הערב (שני) קבוצת הפאר הבאסקית על החתמתו של הפורוורד האמריקאי ג'ואי דורסי (25, 2.03 מ'). דורסי, בוגר מכללת ממפיס, נחשב לשחקן הגנה מצוין, וברזומה שלו 61 משחקי NBA ביוסטון, סקרמנטו וטורונטו. בניגוד לשחקני NBA אחרים שמגיעים לאירופה, החוזה שניסחה קאחה לבוראל לא כולל אופציית חזרה לארה"ב עם סיום השביתה.

* שחקן שארלוט בוריס דיאו נמצא על סף חתימה בקבוצת בורדו, מהליגה השניה בצרפת. הפורוורד בן ה-29 שסייע לנבחרת צרפת להעפיל לגמר היורובאסקט החולף מעוניין לשמור על כושר עם השביתה ב-NBA, וכעת נותרו פרטים מזעריים בלבד שמונעים את צירופו הרשמי. בעונה החולפת העמיד דיאו ממוצעים של 11.3 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק במדי הבובקאטס.

* צרפתי נוסף שעשוי לעשות את דרכו מה-NBA לאירופה הוא יאן מהימני, שזכה באליפות עם דאלאס אשתקד. הפורוורד-סנטר האתלטי (24, 2.11 מ') קרוב מאוד להצטרף לשטרסבורג, קבוצתו של מאמן נבחרת צרפת וינסנט קולה.

* אולימפיאקוס הודיעה רשמית על החתמתו של אחד מכוכבי היורובאסקט האחרון, פרו אנטיץ'. הפורוורד בן ה-29 גילה יכולת נהדרת במדי נבחרת מקדוניה המפתיעה והעמיד ממוצעים מרשימים מאוד של 11.6 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק במהלך האליפות בליטא.

* מילנקו טפיץ', שחקן נבחרת סרביה, חתם לשנתיים בקאחסול סביליה. הגארד המוכשר בילה את שתי העונות האחרונות בפנאתינייקוס, אך לא הירבה לשחק בשורות האלופה היוונית.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully