וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "מי זאת ראשון? תעשו להם בית ספר"

26.9.2011 / 22:46

עמוס לוזון נכנס לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים, שביצעו מהפך שלא הספיק. בלבול: "לפעמים המזל איתך, לפעמים לא"

"מחקנו פיגור והובלנו 1:2, אבל הגענו פעמיים מול השוער במצב של אחד על אחד ומאכזב שלא כבשנו", כך אמר מאמן מכבי פתח תקוה מרקו בלבול לאחר ה-2:2 הערב (שני) מול הפועל ראשון לציון. "ספגנו שער ממצב נייח וזה מאכזב. היינו צריכים לנצח היום, אבל המשחק הזה עבר ואנחנו עם הפנים למשחק הבא. לפעמים המזל איתך ולפעמים לא. לירן שטראובר עושה עבודה טובה, הוא משרה ביטחון ולדעתי את הגול השני הוא יכול היה לעצור. כל שוער טועה".

במחצית המשחק נכנס עמוס לוזון לחדר ההלבשה. במכבי פתח תקוה טענו כי נשיא המועדון כעס על הפיגור הזמני, אבל בחר לשוחח עם השחקנים מיד לאחר שבלבול חילק הוראות טקטיות והורה לוויקטור מרעי להתחמם. "אתם קבוצה יותר טובה, מי הם בכלל? אנחנו הרבה יותר טובים מהם. אתם יכולים לעשות להם בית ספר", אמר הנשיא. "צאו החוצה ותראו איזה אופי יש לכם".

נראה כי הנאום של לוזון עזר, משום שהקבוצה ביצעה מהפך תוך דקות. לאחר המשחק הודיעה ההנהלה לשחקנים כי מחר הם יזכו ליום חופש ומחרתיים תיערך הרמת כוסית לקראת החג. שחקן בקבוצה אמר: "יכולנו לפתוח פער מהקבוצות במרכז הטבלה. חבל שלא ניצלנו את המומנטום מהמחזורים האחרונים. התיקו לא גורע מהתקופה הטובה שבה אנחנו נמצאים". למרות השערים שספגה, בקבוצה מרוצים מהתיאום בין הבלמים תומר אלבז (כבש שער בכורה) ושי מימון. ניצן דמארי שלא פתח היום צפוי להשתלב בהמשך.

מאמן ראשון לציון, ניסן יחזקאל אמר בסיום: "פספסנו הזדמנות לנצח, כשלא הגדלנו את היתרון במצב של 0:1. במחצית השניה עוד לא יצאנו מחדר ההלבשה והם עשו מהפך ב-60 שניות. אני גאה בשחקנים שלי, בעיקר כי ידענו לחזור מפיגור. בגדול, הנקודה מספקת. יש לנו שמונה נקודות והיו מאמנים שהיו מוכנים להתחלף איתי. עדיין לא הפסדנו לאף קבוצה למעט הגדולות".

מכבי פתח תקוה והפועל ראשון לציון נפרדו ב-2:2

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully