וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פתח תקוה והפועל ראשל"צ נפרדו ב-2:2

דור הלוי המחליף כבש צמד (41 ו-85) וסידר לקבוצה של ניסן יחזקאל נקודה יקרה. אלבז (49) ומרעי (51) כבשו למלאבסים

מי אמר שאין דרמה ואין שערים בליגת העל? מכבי פתח תקוה והפועל ראשון לציון משכו הערב (שני) רק 350 צופים לאצטדיון רמת גן השומם, אך ניפקו משחק מרתק, מותח, ארבעה שערים ו-2:2 במסגרת המחזור השישי בליגת העל. הקבוצה של ניסן יחזקאל נהנתה מצמד של דור הלוי המחליף (41 ו-88), בעוד תומר אלבז (49) ו-ויקטור מרעי כבשו פעמיים (51) וכמעט סידרו למלאבסים ניצחון רביעי בשישה מחזורים.

מכבי פתח תקוה פתחה טוב יותר את המשחק והגיעה לכמה הזדמנויות מסוכנות בזכות טל בן חיים, שהיה מסוכן אך לא הצליח להכניע את אוהד כהן. ראשון לציון איבדה את איתי אלקסלסי שנפצע בדקה ה-14, אך דווקא המחליף שלו דור הלוי היה זה שכבש את שער היתרון של האורחת בדקה ה-41. אסי בלדוט הגביה קרן והלוי הגיע ראשון ונגח פנימה את ה-0:1 המפתיע. אחרי שלוש דקות בעט בלדוט כדור חופשי מ-35 מטר, אך שטראובר היה עירני והדף למשקוף והחוצה. בדקה ה-45 הגיעה הקבוצה של בלבול למצב מצוין, אך אלבז נגח למשקוף.

מרקו בלבול ביצע חילוף אחד במחצית, כשהכניס את ויקטור מרעי במקום מריו צארביץ'. המלאבסים פתחו מצוין את המחצית וביצעו מהפך תוך שתי דקות, כשבדקה ה-49 קרן של פרדה מצאה את אלבז, שנגח פנימה את ה-1:1. שתי דקות לאחר מכן הצליח מרעי המחליף לכבוש לאחר בישול מצוין של טל מעבי וזה 1:2 לפתח תקוה. בלבול כבר הריח את הניצחון הרביעי בשישה משחקים, אך בדקה ה-85 הצליח הלוי לכבוש את השני ולקבוע 2:2 בבעיטה מ-20 מטר.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אסי משיח, תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי, מרואן קבהא (ג'סטיס וומפור, 81), נסטיה צ'ה, דני פרדה, מריו צארביץ' (ויקטור מרעי, 46), עומר גולן, טל בן חיים (ציון צמח, 71).

הרכב הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, גל ספיר, גיא משפתי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי (דור הלוי, 14), ריף מסיקה (ינון ברדה, 64), אסי בלדוט, סינדו דוסו (דודו אברהם, 74), דיוויד גומז.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully