וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "מנסים לעשות פה משהו שונה"

26.9.2011 / 17:08

אשדוד קיימה מסיבת עיתונאים לקראת 2011/12. כמו הקפטן, גם ברקוביץ' אופטימי: "יש סגל עם הרבה מוטיבציה וכישרון"

ברני ארדוב

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי אשדוד קיימה היום (שני) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת עונת 2011/12. הקבוצה של שי האוזמן ועופר ברקוביץ' ערכה מספר שינויים לקראת העונה הקרובה כשצירפה את הרכז הישראלי הוותיק דרור חג'ג', ולידו ישראלים צעירים וביניהם אנטון שוטבין, גלעד קרני וינעם אירם. הקבוצה צירפה את הזר אלכס טיוס, שאמור לקבל אזרחות ישראלית במהלך העונה, ואת הסנטר קרייג בראקינס מה-NBA שמחליף בשלב זה את ג'וש דאנקן הפצוע. מי שנשארו בקבוצה הם הקפטן מאיר טפירו, הסנטר דניאל גור אריה והזרים ראמל בראדלי וג'וש קארטר.

"אנחנו מתחילים עונה שנייה כשאחד הדברים החשובים היה שמירה על גרעין הקבוצה ועליו הבאנו שחקנים צעירים מוכשרים, אם זה בישראלים או בתוספת הזרים", אמר מאמן הקבוצה עופר ברקוביץ'. "אנחנו בונים סגל שיהיה בו הרבה אתגר ועניין, מוטיבציה וכישרון. המטרה שלנו כרגע היא להמשיך ולגרום הנאה לתושבי העיר ולאלה שצופים בנו במשחקים. היו לנו הרבה ערבים מרגשים בעונה שעברה, אני כולי תקווה שזה יגרום לקהל להגיע".

המנהל המקצועי של הקבוצה שי האוזמן הוסיף: "בשנה שעברה, למרות התקציב המינימלי, שמנו מטרה להגיע לפלייאוף ועמדנו בכך. השנה התנאים מעט שונים, הליגה התחזקה, גם אנחנו מגיעים במצב שונה, אנחנו כבר לא הפתעה או נעלם, והשנה אנחנו רוצים להיות במשחקי הפלייאוף ומשם נראה לאן אנחנו מתקדמים. אנחנו רוצים לבנות מועדון שימשיך וישגשג למשך שנים רבות, אנחנו נגיע לשיא כשהתנאים יבשילו לכך".

"בבניית הקבוצה השנה הגענו למסקנה שאנחנו צריכים להיות מעט מתוחכמים יותר, ועל כן ביצענו מספר פעולות, ראשית המשכיות", הוסיף האוזמן. "השנה יש פה עשרה שחקנים שכבר שיחקו באשדוד בוריאציות שונות. הותרנו את שלושת הזרים מהעונה שעברה, מי שמכיר יודע שמדובר בעניין מסובך. בניית הקבוצה החלה בקיץ הקודם כשהחתמנו את מאיר טפירו לשנתיים. מדובר בעמוד התווך של הקבוצה בעונה הקודמת והנוכחית. יש לנו תמהיל מנצח. יש לנו שחקנים מבוגרים, שחקנים צעירים ושחקנים בגילאי הביניים".

הקפטן עצמו מאיר טפירו אמר: "אני שמח על הראש ועל החשיבה בקבוצה, הכי קל אחרי עונה טובה להשתולל תקציבית ומקצועית ולנסות לכבוש את העולם. הדרך הנכונה היא לאט, יש פה הרבה שחקנים צעירים ואני מקווה שזאת תהיה עונת הפריצה שלהם. החשיבה היא ליצור מסורת בכדורסל הישראלי, וזה יותר חשוב מהישגים בכדורסל הישראלי. זה יפה לראות שמנסים לעשות משהו שונה. אני מאחל לעצמי שתישאר לי אותה התשוקה, וברגע שתישאר התשוקה אני אהיה פה".

ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד: "הקבוצה מנוהלת בצורה יוצאת מן הכלל עם הנהלה אחראית מאוד. גם הצוות המקצועי הוכיח את עצמו עם המאמן עופר ברקוביץ' והקפטן מאיר טפירו, הרוח שסוחפת את הקבוצה. לעונה הבאה אני יכול להציב יעד קטן, אנחנו רוצים לעלות לפלייאוף העליון ועוד שלב בגביע המדינה. אם נצליח להביא אותו זה יהיה נפלא".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully