וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון: סטנלי רובינסון מועמד לקבוצה

26.9.2011 / 11:52

דרל האריס שאכזב יעזוב את הקבוצה, שמעוניינת במקומו בבחירה ה-59 בדראפט 2010 לאחר שכמעט הגיע אשתקד

עירוני אשקלון צפויה להודיע בימים הקרובים על שחרורו של שחקן הפנים דרל האריס, שחתם בקבוצה הקיץ. באשקלון התאכזבו מיכולותיו של האריס, ובקבוצה טוענים כי השחקן הגיע לא בכושר וכי סגנון המשחק שלו לא מתאים לסגנון שנבנה בקבוצה.

המאמן אריק אלפסי ניסה לתת להאריס הזדמנות בתקופה האחרונה, אך כבר אתמול (ראשון) במשחק האימון של עירוני אשקלון מול בני השרון קיבל השחקן דקות מועטות. הקבוצה נמצאת בימים אלה במחנה אימון בירושלים ותפגוש ביום שלישי את הפועל ירושלים למשחק אימון נוסף.

המועמד הבכיר להחליף את האריס בקבוצה הוא סטנלי רובינסון, שכבר סיכם את תנאיו בעונה שעברה באשקלון, אך לבסוף לא הגיע לקבוצה. באשקלון הגישו הצעה לרובינסון, אך בשלב זה עדיין קיימים פערים בין הצדדים, אותם מגדירים מקורבים לקבוצה כלא משמעותיים. שחקן נוסף שהוזכר כמועמד הוא טריי טומפיקנס, שנבחר בדראפט האחרון במקום ה-37, ואף אשקלון היו מוכנים לעמוד בתנאים הכספיים שלו, אך בשלב זה השחקן לא מעוניין להגיע לאירופה ומחכה לסיום השביתה ב-NBA.

רובינסון (23, 2.06), יליד בירמינגהאם, אלבמה, גויס למכללת קונטיקט הגדולה באמצע שנת 2006, ושיחק באחת המכללות הגדולות בארצות הברית במשך 4 עונות. את הפריצה האמיתית שלו עשה רובינסון, שנחשב לאחד מהאתלטים הגדולים במכללות בשנים בהן שיחק, רק בשנתו האחרונה, ורשם ב-2009/10 14.5 נקודות ו-7.6 ריבאונדים בממוצע למשחק, מה שהספיק לאורלנדו לבחור אותו במקום ה-59 בדראפט 2010. רובינסון לא הצליח להשיג חוזה באורלנדו, ואחרי שדחה את הצעת עירוני אשקלון אשתקד, שיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA, שם סבל בין היתר מזיהום בכף הרגל.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully