וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש: מאור מליקסון ייעדר מספר חודשים

26.9.2011 / 15:20

לפי בדיקה ראשונית בבית חולים, קשרה של וילסה קרקוב סובל מפציעה שתשבית אותו לפחות עד לפגרה בדצמבר

מאור מליקסון עלול להיעדר מספר חודשים מהמגרשים. קשר ויסלה קרקוב נפצע אתמול (ראשון) במהלך הניצחון 2:3 על רוך חוז'וב ועזב את המגרש בדקה ה-27. הקשר עבר מספר בדיקות בבית החולים ועל פי החשש הוא ייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה.

"הצוות הרפואי שלנו לומד את התוצאות, אבל התחושה של השחקן לא טובה", סיפר מאמן ויסלה רוברט מסקאנט. "הוא חושב שהוא יזדקק לניתוח כי בעבר הייתה לו פציעה דומה בישראל. ייתכן שמאור לא ישחק איתנו עד דצמבר. הפציעה שלו היא אובדן עבורנו".

המשמעות של ניתוח היא שמליקסון ייעדר לפחות עד היציאה לפגרת החורף בעוד שלושה חודשים ויחמיץ גם את כל משחקי ויסלה בשלב הבתים של הליגה האירופית. לפיכך, מליקסון יעשה מאמץ להתאושש מהפציעה ללא צורך בניתוח.

במקביל, סיפק סוכנו של השחקן דודו דהאן הבהרה לתקשורת הפולנית בנוגע לאירועי השבוע שעבר: "לא צריך להגזים, אף אחד לא רוצה להרוג את מליקסון. נכון שהסיטואציה לא נעימה והשחקן הושפע ממנה ולכן הוצאנו את ההודעה וביקשנו זמן. הלחץ היה בלתי נסבל, נירגע ואז נחזור לדון בנושא".

דהאן תקף את מבקרי מליקסון ובראשם איל ברקוביץ', ואמר: "ברקוביץ' הוא טיפש ואף אחד בישראל לא לוקח אותו ברצינות. אני מבטיח לכם שלא כולם בישראל גינו את מאור. הרבה דיברו בעדו בגלוי".

גם מאמן נבחרת פולין פרנטישק סמודה התייחס שוב לנושא זימונו של מליקסון, ואמר: "הכל בידיים שלו. אף אחד לא יכול לדבר בשמו, לא לאטו (נשיא ההתאחדות), לא הסוכן שלו ולא ויסלה קרקוב. מליקסון חייב להצהיר בפירוש שהוא רוצה לשחק בנבחרת פולין. אם הוא יגיד לי: 'מאמן, אני זמין ורוצה לשחק בפולין', אשתמש בו".

צפו בשער השביעי של דודו ביטון בליגה הפולנית
כל מה שרציתם לדעת על פרשת מאור מליקסון
שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully