וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: קבוצות הצמרת הסתפקו בתיקו

בוקה סיימה ב-0:0 עם ארחנטינוס, ראסינג בתוצאה זהה עם סן לורנסו. טיגרה-אול בויס 1:1. ריבר ניצחה ומוליכה בליגה השנייה

המחזור התשיעי בליגה האפרטורה עדיין לא הסתיים, כאשר שלושה משחקים נוספים אמורים להיערך בו עוד. עד כה, בוקה ג'וניורס אכזבה עם תיקו נטול שערים בחוץ עם ארחנטינוס ג'וניורס. עם זאת, הפער שלה מהשנייה בטבלה, ראסינג קלוב, נותר בעינו על ארבע נקודות, לאחר שלה אקדמיה סיימה בתיקו, גם הוא 0:0, את משחק החוץ שלה נגד סן לורנסו.

גם טיגרה לא הצליחה לנצל את איבוד הנקודות של הבוסטרוס, לאחר שגמרה את המשחק הבית שלה עם אול בויס בתיקו 1:1. מאורו מאטוס העלה את האורחים ליתרון (45), רומן מרטינס הצליח לאזן בדקה ה-88 ולהעניק נקודה לטיגרה.

מי שממשיכה לאבד גובה אחרי פתיחת העונה החלומית שלה היא העולה החדשה אתלטיקו רפאלה, כשנוצחה בסן חואן על ידי סן מרטין 2:1. דווקא האורחים עלו ליתרון אחרי 11 דקות משער של דריו גנדין, אלא שלוקאס לנדה (54) וראול סבדרה (85) כבשו והפכו את התוצאה לטובת סן מרטין.

מי שבכל זאת ניצלה את איבוד הנקודות של קבוצות הצמרת היא בלגראנו, שהשיגה ניצחון חוץ 2:3 נאה בלה פלאטה על אסטודיאנטס. גיז'רמו פארה (11), ססאר מנסאנלי (45), פנדל) והרנן גראנה (76) כבשו לקבוצה מקורדונה, חואן סבסטיאן ורון (71, פנדל) ודובאן ספאטה (90) רק צימקו. הקבוצה מלה פלאטה במקום ה-18 עם חמש נקודות בלבד מתשעה משחקים.

במשחק נוסף, אולימפו וארסנאל נפרדו ב-2:2. מרטין רולה כבש צמד לזכותה של אולימפו (73, 76), בעוד שליסנדרו לופס (39) ואמיליו סלאז'ה (48) הבקיעו לארסנאל.

* ריבר פלייט ממשיכה במסע החזרה שלה לליגה הראשונה. הקבוצה של מתיאס אלמיידה ניצחה 0:2 את חימנסיה לה פלאטה והיא ניצבת בראש הנאסיונל B כשהיא עם 15 נקודות משבעה משחקים (ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). רוסאריו סנטראל מדורגת שנייה עם 14 נקודות, בעוד שחימנסיה חוחוי שלישית עם 13 נקודות.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully