וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 70 דקות לבן בסט בתיקו של ברסט מול אז'קסיו

החלוץ הישראלי לא הצליח לעזור לקבוצתו להשיג ניצחון ראשון העונה. בן שהר לא שותף, אוקזר הביסה 1:4 את סושו

הליגה הצרפתית מקדימה את שאר הליגות באירופה בכמה מחזורים והיום (ראשון) היא כבר סוגרת את המחזור השמיני. אתמול שיחקו הקבוצות הבכירות של הליגה והיום קיבלנו את השגרירים שלנו, עדן בן בסט, ששיחק 70 דקות בתיקו של ברסט 1:1 עם אז'קסיו ובן שהר שלא שותף בניצחון אוקזר 1:4 על סושו. בהמשך הערב ישלימו את המחזור ראן וסט. אטיין.

ברסט - אזקס'יו 1:1

עדן בן בסט וברסט אירחו את אז'קסיו למשחק תחתית בין שתי קבוצות שצמאות לנקודות. החלוץ הישראלי וקבוצתו חיפשו ניצחון בכורה העונה ובדקה ה-61 הם התקרבו לכך כשנולן רו נגח היטב קרן שעלתה לרחבה והעלה את ברסט ל-0:1. היתרון החזיק מעמד חמש דקות בלבד, עד שרישאר סוקרייה השווה בבעיטה מקרוב. בן בסט לא מצא את הרשת והוחלף לאחר 70 דקות. הוא ימשיך לחפש ניצחון בכורה בליגה, כשייצא עם ברסט למשחק חוץ קשה במארסיי בשבוע הבא.

אוקזר - סושו 1:4

כבר בהתקפה הראשונה של סושו במשחק, מודיבו מאיגה הדהים את יושבי אצטדיון אבה דשאן, כשכבש שער בדקה השנייה. אוקזר ירדה למחצית לקול שריקות הבוז של הקהל שלה ובפיגור ובן שהר, שהמתין על הספסל, כנראה ראה את עצמו עולה למחצית השנייה, בניסיון להציל את המשחק. לצערו, דניס אולייש דאג שזה לא יקרה. אלן טראורה השווה בדקה ה-51 ומשם והלאה זו הייתה חגיגה של איש אחד. אולייש שם את אוקזר ביתרון בדקה ה-52 והשלים שלושער בדקות 63 ו-67. סושו, שהובסה 6:2 על ידי ראן במחזור שעבר, ממשיכה לחטוף בצרורות. שהר נשאר 90 דקות על הספסל לבסוף.

במשחק נוסף:

ראן - סנט אטיין 1:1
לראן: יוסוף חאג'י (41). לסנט אטיין: פייר אמריק אובמיאנג (56)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully