וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: גלבוע/גליל עליון ניצחה את גראן קנאריה 72:79

25.9.2011 / 19:00

סגנית האלופה ניצחה את היריבה הספרדית וסיימה שלישית בטורניר דומרייטר קאפ בגרמניה. קורטני פלס הצטיין עם 17 נק'

הפועל גלבוע/גליל עליון רשמה הערב (ראשון) הישג מכובד כשגברה על גראן קנאריה הספרדית 72:79 במסגרת המשחק על מקומות 3-4 בטורניר דומרייטר קאפ בבאמברג גרמניה. הקבוצה של ליאור ליובין הפסידה אמש 71:68 במשחק צמוד לבאיירן מינכן, אחת הקבוצות העולות בכדורסל האירופי בשנה האחרונה, וסימנה כי גם העונה נבנית בצפון קבוצה מעניינת, וזאת למרות איבוד של כמה שחקני מפתח כדוגמת גל מקל וגוני יזרעאלי. גראן קנאריה הפסידה במשחק צמוד 87:86 לבאמברג.

היום הגיעה הקבוצה בסגל מלא, לאחר שרומיאו טראוויס שסבל מאז תחילת האימונים ממתיחה קלה בשריר התאומים, שיחק והיה מהשחקנים הבולטים של הקבוצה. גם דגן יבזורי, שנפגע באחד האימונים בשבוע שעבר, שיחק. רוב המשחק התנהל בצורה צמודה, כשגלבוע/גליל יורדת בסוף הרבע השלישי ביתרון 58:59. ברבע האחרון דקות טובות מאוד של קורטני פלס, שלא בלט עד כה במשחקי ההכנה, נתנו לקבוצה יתרון משמעותי ולבסוף גם את הניצחון היוקרתי 72:79.

פלס, שהגיע לגלבוע/גליל במהלך העונה שעברה וחתם על חוזה לשנתיים נוספות במועדון, היה הקלעי הבולט של גלבוע/גליל עם 17 נקודות, ואילו רומאו טראוויס שהצטרף במהלך הקיץ האחרון מברק נתניה, תרם 13 נקודות נוספות.

* הפועל חולון הביסה

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully