וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ורדר ברמן ניצחה את הרטה ברלין 1:2

פיזארו (23, 90) הבקיע את החמישי והשישי שלו העונה, ראמוס (3) העלה את האורחים ליתרון. קלן - הופנהיים 0:2

המחזור השביעי בבונדסליגה הושלם היום (ראשון), כאשר את יום המשחקים פתחה פ.צ. קלן, שניצחה 0:2 את הופנהיים. קלן, שהתייצבה למשחק אחרי ניצחון החוץ הענק 1:4 בשבוע שעבר נגד לברקוזן, המשיכה גם הפעם להרשים ובכך היא מתאוששת מפתיחת העונה הרעה שלה.

הופנהיים אמנם שלטה במשחק, אבל ספגה כבר אחרי 20 דקות כשמאטו יאיאלו קיבל כדור מצוין מלוקאס פודולסקי במהלך התקפה מתפרצת וסיים עם בעיטה מקרוב פנימה. גם אחרי השער, הופנהיים בעטה הרבה פעמים לכיוון השער, אבל בדקה ה-64 פודולסקי הזכיר לכולם מדוע הוא עדיין נחשב לאחד החלוצים המצוינים בגרמניה. התקפה מתפרצת נוספת עלתה להופנהיים ביוקר אחרי שהחלוץ קיבל מכריסטיאן אייכנר וסיים עם בעיטה מצוינת פנימה.

בעקבות הניצחון קלן מטפסת למקום העשירי כשיש לה כעת עשר נקודות, בעוד הופנהיים, שהתייצבה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, סופגת את הפסדה השלישי העונה.

ורדר ברמן - הרטה ברלין 1:2

המשחק שנעל את מחזור המשחקים השביעי של הבונדסליגה נערך היום בווסרשטדיון שבברמן, והירוקים לבנים המשיכו בכושר המצוין שלהם מתחילת העונה, אחרי שבששת המחזורים הראשונים השיגה הקבוצה ארבעה ניצחונות ותוצאת תיקו אחד.

שלוש דקות לקח להרטה לעלות על לוח התוצאות: אדריאן ראמוס קיבל כדור מרפאל, ובעט פנימה לפינה הימנית תחתונה. אבל מי ששלט רוב הזמן הייתה הקבוצה הביתית, שהצליחה להשוות בדקה ה-23. קלמנס פריץ הגביה לקלאודיו פיזארו שהיה ברחבה, והפרואני הבקיע את שערו החמישי העונה. בדקה ה-90 הבקיע פיזארו את השני בנגיחה מקרוב, אחרי בישול של מרקוס רוזנברג.

בעקבות התוצאה, עלתה ברמן למקום השני עם 16 נקודות, ואילו הרטה נותרה במקום ה-12.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully