וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד ראשון העונה להפועל רמת גן

האורדונים נוצחו 1:0 בידי מכבי הרצליה, ויגיעו לדרבי בשבוע הבא כשהכח עמידר (1:2 על הפועל הרצליה) לפניהם בטבלה

המחזור החמישי בליגה הלאומית, שיצא לדרך כבר ביום שישי, יגיע לסיומו היום (שני) עם שלושה משחקים, בסימן המאבק בין רמת גן להרצליה. במשחק הראשון היו אלה הרמת גנים שזכו בשלוש הנקודות, כשהכח עמידר גברה 1:2 על הפועל הרצליה ועלתה למקום השלישי, שבוע לפני הדרבי מול הפועל רמת גן, שהפסידה לראשונה העונה, 1:0 למכבי הרצליה. קבוצה אחרת מהשרון, הפועל רעננה, סיימה ב-0:0 מאכזב עם האחרונה בית"ר תל אביב רמלה.

הכח רמת גן - הפועל הרצליה 1:2

המארחת התאוששה מההפסד לבני לוד והשיגה באצטדיון וינטר את ניצחונה השלישי העונה, שהקפיץ אותה למקום השלישי. הפועל הרצליה, לעומת זאת, נותרה במקום ה-14 ללא ניצחון ועם שני שערי זכות בלבד. הבלם חיים מלכה הוריד את הכל למחצית עם יתרון לאחר שכבש בדקה ה-45, אבל גיזי דורבור הליברי איזן עבור הרצליה בדקה ה-52. המילה האחרונה הייתה של אור גירו, שהכריע את המשחק בדקה ה-65 והעניק להכח ניצחון ראשון על הרצליה, שבעונה שעברה חגגה פעמיים על חשבון הסגולים.

מכבי הרצליה - הפועל רמת גן 0:1

אחת המועמדות הבכירות לעלייה העונה, שפתחה את הליגה בצורה מהוססת משהו ומאז התאוששה עם שני ניצחונות, חוותה הערב את הפסדה הראשון העונה ותגיע לדרבי כשהיריבה העירוני הכח עמידר מקדימה אותה בשתי נקודות. מכבי הרצליה הייתה טובה יותר מהפועל רמת גן ברוב שלבי המשחק, ובדקה ה-80 היה זה ידין זריס הצעיר שהעניק לעופר טלקר ניצחון שני העונה. הרצליה קופצת למקום החמישי עם שמונה נקודות, בדיוק כמו הפועל רמת גן הרביעית, שהשאירה את אחי נצרת כבלתי מנוצחת היחידה בליגה.

הפועל רעננה - בית"ר תל אביב רמלה 0:0

איציק עובדיה עדיין ללא ניצחון מאז החליף את אייל לחמן על הקווים של רעננה, לאחר תיקו מאופס ומאכזב מאוד מול נועלת הטבלה בית"ר תל אביב רמלה, לה זו נקודה שלישית העונה בסך הכל. רעננה עם חמש נקודות עד כה, והיא ללא שער זכות כבר 360 דקות (כולל משחק אחד בגביע הטוטו). עידן ציון הורחק בדקה ה-70 משורות האורחים.


ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully