וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד לנבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית

ביום האחרון לתחרויות במונפלייה, השיגו הבנות מדלייה ראשונה באליפות העולם. הקפטן מורן בוזובסקי: "מתקשות להאמין"

בואו לפרגן להישג המתעמלות בדף הפייסבוק שלנו

לאחר האכזבה שנחלה הנבחרת הקבוצתית בהתעמלות אמנותית, כשסיימה במקום העשירי בקרב רב ולא השיגה את הקריטריון האולימפי ללונדון, עשתה היום (ראשון) הנבחרת היסטוריה, כשזכתה במדליה ראשונה במקצה קבוצתי באליפות עולם. הנבחרת זכתה במקום השלישי בתרגיל עם שלושת הסרטים ושני החישוקים. חשוב לציין כי הגמר על תרגיל בנפרד הוא לא חלק מהמתכונת האולימפית, וזו הסיבה שהמדליה המרשימה לא הבטיחה את מקומה של הנבחרת בלונדון 2012. כדי להבטיח את מקומה במשחקים האולימפיים, תצטרך נבחרת ישראל לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים בתחרות הקדם-אולימפית שתתקעעם בינואר בלונדון. בתחרות הזאת לא ישתתפו 6 הנבחרות שסיימו ראשונות באליפות העולם והבטיחו את מקומן במשחקים האולימפיים.

הנבחרת, שכוללת את הקפטנית מורן בוזובסקי ואת נועה פלצ'י, פוליאנה ז'קולז'ני, מרינה שולץ ואליאורה זולוקובסקי, הציגה תרגיל שלא כלל כמעט טעויות, והשיגה תוצאה של 26.675 נקודות, והנבחרות שהקדימו אותה היו נבחרת בולגריה שהשיגה תוצאה של 27.400 נקודות, כאשר את המקום השני תפסו המתעמלות האיטלקיות עם תוצאה של 26.725 נקודות.

קפטן הנבחרת מורן בוזובסקי אמרה לאחר ההישג הגדול: "ההתרגשות גדולה מאוד, אחרי הכל עשינו היסטוריה עם מדליה קבוצתית ראשונה. כולנו מתרגשות ומתקשות להאמין למה שקרה היום. עכשיו המטרה היא לעשות את הקריטריון ב-13 בינואר 2012 בלונדון. אתמול עשינו טעויות שלא מאפיינות אותנו, אנחנו נבחרת והטעות היא של כולנו, כולם טועים. צריך ללמוד מזה ולבוא מוכנות וטובות יותר לתחרות הבאה". מחר בחצות הנבחרת תנחת בארץ ותמשיך את ההכנות במטרה להשיג את אחד מארבעת הכרטיסים הנוספים למשחקים האולימפיים בלונדון בתחרות המבחן שתתקיים בינואר באתר התחרות האולימפית.

האליפות הזו האירה פנים לנבחרות הישראליות: חוץ מהמדליה של הנבחרת, הצליחה נטע ריבקין בת ה-20 בשתי משימות עיקריות: היא העפילה לאולימפיאדה בשנה הבאה אחרי שסיימה במקום העשירי בקרב רב, ואף זכתה במדליית ארד בתרגיל החישוק, המדליה הראשונה אי פעם של ישראל באליפות עולם בהתעמלות אומנותית.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully