וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: סבסטיאן פטל ניצח בסינגפור, קרוב לאליפות

הגרמני ניצח בפעם התשיעית העונה ורחוק נקודה אחת מאליפות שנייה ברציפות. שומאכר התנגש בקיר, אך לא נפגע בצורה קשה

חמישה מרוצים בלבד נותרו לסיום עונת הפורמולה 1 ונראה ששום דבר לא ישתנה כבר. סבסטיאן פטל, האלוף המכהן, עשה היום (ראשון) צעד נוסף לעבר הבטחת התואר, כשניצח במירוץ הלילי בסינגפור. לזכותו של הגרמני יש כרגע 309 נקודות, 124 יותר מהאנגלי ג'נסון באטון, כשבקופה נותרו 125 נקודות בלבד.

פטל פתח את המירוץ מהפול פוזישן, בפעם ה-11 שלו העונה ולא איבד את המקום הראשון לכל אורך המירוץ, עד לניצחון שהיה התשיעי שלו העונה. מאחורי האבק שהשאיר פטל למתחריו, התנהל דווקא מירוץ מעניין, כשמנצח השנה שעברה פרננדו אלונסו, יחד עם מארק וובר, לואיס המילטון ובאטון נאבקים כולם על המקום השני במירוץ ובדירוג הנהגים הכללי. מי שיצא עם ידו על העליונה מהמאבק הזה היה כאמור באטון, כשוובר עולה גם הוא על הפודיום, במקום השלישי.

לעומת פטל, המירוץ של נהג גרמני אחר, מיכאל שומאכר לא הלך כל כך טוב. הנהג האגדי התמקם בחבורת הצמרת לאורך החצי הראשון של המירוץ, אך טעות שלו בפנייה בהקפה ה-30, הובילה אותו להתנגש בחלק האחורי של סרג'יו פרס מקבוצת סאובר ומשם היישר אל קיר הבטיחות.

תחילה נדמה היה כי שומאכר נפגע בצורה לא נעימה והוא התקשה לצאת ממכוניתו, אך לאחר כמה רגעים הוא קם בכוחות עצמו, יצא מהמכונית ואף נעצר לשיחה קצרה עם ז'אן טוד, נשיא התאחדות הפורמולה, שהיה מנהלו בקבוצת פרארי במשך שנים רבות. לשומאכר היה זה מירוץ רביעי מתוך 14 אותו הוא לא מסיים העונה.

בעוד שבועיים העונה צפויה להיות מוכרעת באופן סופי, כשהנהגים ימשיכו למירוץ נוסף באסיה, הפעם ביפן.

דירוג הנהגים:

1. סבסטיאן פטל- 309 נקודות
2. ג'נסון באטון- 185 נקודות
3. פרננדו אלונסו- 184 נקודות
4. מארק וובר- 182 נקודות
5. לואיס המילטון- 158 נקודות

פורמולה 1 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully