וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל ראשון לציון: גיא משפתי יפתח

הבלם הצעיר יחליף את משיץ' הפצוע אצל הכתומים (ב', 19:30). מרקו בלבול ערך אסיפה מעל שעה, גולן וצ'ה בתמונת ההרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* הפעם האחרונה בה נפגשו שתי הקבוצות הייתה לפני שמונה עונות, אז ניצחו המלאבסים 1:2. קובי רפואה וליאור אסולין כבשו לפתח תקוה, אודי כבודי לראשון לציון.

* זקני ראשון לציון זוכרים בוודאי את המשחק באוגוסט 1997. מדוע? זו הייתה הפעם היחידה שהכתומים ניצחו בחוץ את הכחולים. אז זה נגמר ב-1:4 ענק.

* שלושה מארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו. דיאן רצ'וניצ'ה וניסן קפטה כבשו.

* הניצחון האחרון של ראשון לציון על מכבי פתח תקוה היה לפני למעלה מ-10 שנים: 0:2 במאי 2001.

* תיקו היא התוצאה הפופולארית בין הקבוצות. שישה מתוך 11 המשחקים באורווה הסתיימו ללא הכרעה. כשהמשחק מתקיים בראשון, התוצאות הפוכות. רק תיקו אחד מעשרה משחקים.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

מרקו בלבול יודע שהעבודה הטובה במחזורים האחרונים יכולה להימחק ברגע אחד אם הוא לא ינצח בבית. העובדה הזאת גרמה לו כנראה לערוך את האסיפה הכי ארוכה שערך השנה, מעל שעה בסך הכל, כולל קטעי וידאו מהמשחק מול אשדוד (1:3) ומהמשחק של היריבה ראשון לציון מול קריית שמונה (1:1). החלוץ טל בן חיים שנמצא במעקב של שלוש קבוצות מאוקראינה וקבוצות נוספות מהליגה הרוסית תורגל לצדו של עומר גולן בחוד. נסטיה צ'ה אמור להחליף את ג'סטיס וומפור, שלמרות היכולת הקבוצתית לא משכנע את בלבול שמגיע לו מקום בהרכב.

מרואן קבהא ימשיך להיות אחד הבאנקרים הגדולים העונה של בלבול בהרכב. בהגנה, לצד שי מימון, תירגל המאמן את תומר אלבז, אבל לאור השינויים בשבוע שעבר אל תתפלאו אם הוא שומר את הקלפים קרוב לחזה וניצן דמארי יקבל בסופו של דבר את חולצת ההרכב. לשחקנים אמר בלבול: "אנחנו צריכים להמשיך לנצח. שחקנים שרוצים להמשיך להשתפר ולהתפתח תמיד מגשימים בסוף את המטרות שלהם". אסי משיח יפתח בעמדת המגן במקום אורי אוזן, שצפוי להיות בסגל. כפי שפורסם מוקדם יותר, מכבי פתח תקוה תעמוד לדין משמעתי בהתאחדות בשל רישום כפול של מוראד מגמאדוב. איציק לוזון כבר זומן לדיון שייערך מחר.

הפועל ראשון לציון:

אחרי שפתחה את העונה עם שני ניצחונות רצופים, השיגה הקבוצה רק נקודה אחת בשלושת משחקיה האחרונים ובראשון רוצים מאוד לחזור למסלול הנכון. הבלם אלביס משיץ' שסובל ממתיחה ברצועת הקרסול, ייעדר כשלושה שבועות ולפיכך צפויים גיא משפתי וגל ספיר לפתוח בעמדת הבלמים. בקישור מתלבט המאמן ניסן יחזקאל לגבי מספר עמדות כאשר מקומם של ג'סטין זולו ואסי בלדוט מובטח. ריף מסיקה, איתי אלקסלסי, דודו אברהם והילאל מוסא מועמדים לפתוח בהרכב. מי שעשוי לחזור להרכב הוא החלוץ מחוף השנהב, סינדו דוסו שלא שותף בתיקו 1:1 נגד קרית שמונה בשל הפרת משמעת שביצע יומיים לפני המשחק.

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: שי מימון

כל הקיץ חיפש מרקו בלבול בלם זר. חלק נחתו סיכמו ועזבו, אחרים לא הגיעו בשל בעיות ביורוקרטיה. בסוף קיבל המאמן בלם שסבל בקיץ מחוסר הערכה של המאמן של במכבי חיפה וחזר שלושה צעדים אחורה, בניסיון לבסס את מעמדו כבלם מוביל בכדורגל הישראלי. מימון חייב לעשות עונה גדולה כדי להצדיק את הפוטנציאל שהוא מדבר עליו כל השנים, אחרת הוא ייעלם מהמפה וייחשב לעוד בלם בינוני שלא הצליח לעשות קפיצת מדרגה לפני שהוא מגיע לישורת האחרונה של הקריירה שלו. לכו תסבירו לו ששחקן שעוזב את מכבי פתח תקוה בדרך כלל נשאר, מגיע לאירופה או גומר את הקריירה בקבוצת תחתית.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן

השוער הוותיק מסתמן כמניה בטוחה עד כה בהרכב של ראשון לציון. כהן נמצא בכושר יוצא מהכלל ומוכיח מדי שבת לראשי הקבוצה שההימור עליו בשער העולה החדשה מסתבר בינגו גדול. מול מועדון נעוריו תהיה לכהן מוטיבציה גדולה עוד יותר ומשחק טוב שלו יסייע לכתומים לחזור הביתה עם נקודה או אפילו יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר; אסי משיח, תומר אלבז (ניצן דמארי), שי מימון, טל מעבי; מרואן קבהא, נסטיה צ'ה (ג'סטיס וומפור), דני פרדה, מריו צארביץ'; עומר גולן, טל בן חיים.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, גל ספיר, גיא משפתי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי, דודו אברהם, ריף מסיקה (סינדו דוסו), אסי בלדוט, דיוויד גומז.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully