וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ארגנטינה הפתיעה את סקוטלנד 12:13

הפומות הצליחו לנצח את הסקוטים בזכות טריי של אמורוסינו, שעלה מהספסל שש דקות לסיום. אירלנד-רוסיה 12:62

סמואה - פיג'י 7:27

במשחק המוקדם בעדן פארק פגשה נבחרת פיג'י את נבחרת סמואה, ובעיקר את טוסי פיסי, שהיה אחראי ל-15 נקודות מכריעות שהשפיעו על תוצאת המשחק בבית ד'.

"המשחק הזה הוא על לחץ", אמר מהורני שוואגלר, קפטן סמואה, "המשכנו ללחוץ, השגנו כמה נקודות וזו הדבר בעיקר שלקחנו מהיום". פיסי, שרשם לזכותו את כל הנקודות של הנבחרת במחצית הראשונה, בעט שלוש בעיטות עונשין ודרופ-גול בכדי להשיג עבור נבחרתו את ההובלה.

פיג'י הצליחה להשיג טריי (של נטאני אדווארד) רק בדקה ה-67, אך מיד לאחר מכן פול וויליאמס החזיר את הפער ל-20 נקודות. "זה היה קרדיט להגנת סמואה, הם באמת שיתקו אותנו ווידאו שבשני השלבים היה מאוד קשה בשבילנו לצבור מומנטום ולהשיג שליטה על הכדור", אמר קפטן פיג'י, דיקון מאנו. כעת, סמואה במקום השני בבית ד' מאחורי האלופה מדרום אפריקה, פיג'י במקום הרביעי, מתחת לוויילס.


אירלנד - רוסיה 12:62

לאחר שהדהימו את האוסטרלים במשחק הקודם, האירים הצליחו להשיג ניצחון חשוב מול הרוסים, ושמרו על המקום הראשון בבית. נבחרת אירלנד השיגה לא פחות מתשעה טריים והובילה 0:36 במחצית. "זו נבחרת טובה להיות בה כרגע", אמר רונן או'גרה, "השארנו את זה פשוט. התנאים היו גרועים, אבל המגרש הזה הוא פשוט משטח נהדר. היו לנו כדורים טובים ביד, היו מסירות טובות ובעיטות טובות".

אירלנד חזרה למקום הראשון בבית ג' על חשבון האוסטרלים, שירדו למקום השני.

ארגנטינה - סקוטלנד 12:13

לוקאס גונזאלס אמורוסינו נכנס כמחליף, שש דקות לסיום הזמן, וזה מה שהספיק לו בשביל להשיג את הטריי שהביא לארגנטינה את הניצחון על סקוטלנד. הסקוטים דווקא פתחו טוב ולחצו, אבל היה זה קפטן ארגנטינה, פליפה קונטפומי, ששם את הנקודות הראשונות על הלוח, עם עונשין בדקה ה-20.

ארגנטינה, שנאלצה להתמודד לא רק עם הלחץ של הסקוטים, אלא גם עם פציעות רבות, בעיקר לחואן מרטין פרננדס לובה וחואן פיגאלו, וירדה למחצית בפיגר 6:3, בעקבות בעיטה מרחוק של רואריד ג'קסון. הפומות לא ויתרו, אבל אז גם מזג האוויר החל לפעול לרעתם, והפומות נאלצו להתמודד גם עם כדור חלקלק ומגרש חלק לא פחות, מה שהביא לטעויות והחמצות רבות של שתי הקבוצות, עד שאמורוסינו עלה והבטיח את הניצחון.

הניצחון הזה העלה את הארגנטינאים למקום השני בבית ב' על חשבון הסקוטים, מאחורי האנגלים, עם הפרש שערים וניצחון ראש בראש, כאשר הסקוטים ירדו למקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully