וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע: "נרגיל את הקהל לניצחונות גם בבית"

הדס גרינברג

25.9.2011 / 10:23

חלוץ מכבי נתניה, ששוב ניצחה בחוץ, מקווה לתרגם את יכולתו גם למשחקים בקופסא: "קבוצות באות בידיעה שאנחנו חזקים"

אחרי התיקו הביתי מול בית"ר ירושלים באמצע השבוע, מכבי נתניה ממשיכה להיות מושלמת בחוץ עם 3 ניצחונות לאחר ה- 1:2 על הפועל עכו (שבת). בקבוצה מרוצים מאוד מהעובדה כי למרות שהיו בפיגור הצליחו לעשות מהפך בעזרתם של אחמד סבע וניר נחום. סבע, שכבש ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, אמר לוואלה! ספורט: "היה משחק טוב שהראינו בו הרבה אופי, כל השחקנים, כשהצלחנו לחזור מפיגור נגד קבוצה טובה ועוד להפוך את התוצאה. יש לנו קבוצה בריאה. אומנם איבדנו נקודות נגד בית"ר ירושלים אבל מעכשיו נקווה שנרגיל את הקהל שלנו בבית גם לניצחונות".

על פשר חוסר ההצלחה בבית, בו השיגו נקודה אחת בלבד מתחילת העונה, אמר הקפטן: "בבית תמיד קבוצות באות בידיעה שמצפה להם קבוצה חזקה ואנחנו תמיד תוקפים. כל קבוצה ששיחקנו נגדה בבית עד עכשיו, במחצית הראשונה היינו צריכים לתת לה שלושה-ארבעה שערים, ומצד שני כשמקבלים גול הקהל לוחץ, אבל מה שחשוב זה שאנחנו עושים את העבודה ולקחנו אתמול נקודות חשובות". באשר ליכולת האישית שלו מאז חזרתו מפציעה, שהביאה לקבוצתו ארבעה שערים ושני מהפכים, אמר החלוץ: "אני נמצא בכושר טוב ושמח שחזרתי מפציעה. כולם בקבוצה עזרו לי ואני מקווה לעזור לקבוצה בהמשך כמה שיותר ולכבוש כמה שיותר שערים".

מעבר לסבע, מי שממשיך ביכולתו הטובה הוא ניר נחום שהוסיף שער משלו. בן בנימין,שחזר אמש לעכו בה גדל,זכה לטקס לפני פתיחת המשחק מטעם הקבוצה הביתית. בנימין איבד השבוע את מקומו בהרכב לחן עזרא, שנראה חוזר ליכולת שאפיינה אותו בשנה שעברה. בקבוצה לא מתרגשים יתר על המידה מהטעות של אמיר אדרי שהובילה לשער היתרון של עכו ומאמינים כי אדרי יתרום רבות העונה לנתניה בין הקורות.

נתניה חזרה מפיגור, ניצחה את הפועל עכו 1:2

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully