וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל עכו

אחמד סבע (30, פנדל) וניר נחום (75) הפכו פיגור אחרי יתרון של מישאלוב (13). הקבוצה של עטר ממשיכה במומנטום החיובי

מכבי נתניה קצרה הערב (שבת) בחוץ ניצחון 1:2 על הפועל עכו במחזור השישי של ליגת העל. המארחת בעלת האצטדיון החדש קיוותה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלה והיכולת המצוינת ממחזור אמצע השבוע, לאחר הניצחון הגדול על הפועל חיפה בחוץ, אלא שהשחקנים של אלי כהן לא השכילו להשיג נקודות. הקבוצה של ראובן עטר, שסיימה את משחק אמצע השבוע שלה עם בית"ר ירושלים בתיקו 1:1, הוכיחה שוב שהיא איננה אפיזודה חולפת, והיא כבר עם נקודה עשירית בליגה ומתקרבת לפסגה. לפני שריקת הפתיחה, זכה בן בנימין להוקרה ופרחים מעכו, קבוצתו לשעבר.

המארחים עלו ליתרון לאחר 13 דקות במשחק. אמיר אדרי, השוער שהובא ממכבי חיפה על מנת לגבות את אלכס מרטינוביץ', שגה כששמט כדור פשוט, ועל הריבאונד השתלט קשרה של עכו משה מישאלוב, שהרשית. אלא שנתניה נחלצה מהפיגור עם שוויון של אחמד סבע בפנדל בדקה ה-30. פיראס מוגרבי חדר לרחבה והוכשל, והקפטן סבע, שנמצא בכושר נפלא, הבקיע את שערו הרביעי בליגה תוך שבוע.

גם במחצית השנייה נמשך הקצב הטוב שהפגינו שתי הקבוצות, כאשר המשחק התנהל בשני הצדדים. סטפן שצ'פוביץ' ערך הופעת בכורה בעכו, כאשר נכנס כמחליף, אלא שגם הוא לא הביא את הישועה עבור אלי כהן. רבע שעה לסיום הגיע שער הניצחון של נתניה, כשניר נחום השתלט על ריבאונד לאחר שסבע נתקל בשוער עכו דודו גורש ושניהם נפלו, ובסיום 1:2 לנתניה.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, אדי גוטליב (רפי עמוס, 76), ניסו קפילוטו, אלירן דנין, משה מישאלוב, נבוישה מרינקוביץ', אלכסנדר דוידוב, גיא דיין (סטפן שצ'פוביץ', 55), ניקולאס פלצ'וק (אבי כנפו, 80), סינטאיהו סלליך.

הרכב מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, חן עזרא, ניר נחום, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת (חסיב אבו רוקון, 67), אחמד סבע (בן בנימין, 80).

לדף המשחק בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט
מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully