וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "לא הגיע לי אדום"

חלוץ גנק הורחק ב-1:1 מול לובן וכעס על השופט: "נגעתי בכדור". ווסן ביקר: "אדום מיותר", טוזר הגן: "היה שיפוט לא טוב"

אליניב ברדה ספג אתמול (שבת) את הכרטיס האדום השני שלו בקריירה. בדקה ה-54 של המשחק בין לובן לגנק, הישראלי ביצע עבירה חריפה על מקסים אניס וספג כרטיס אדום ישיר מהשופט, שכן בבלגיה יש הוראה להחמיר בכל הקשור לכניסות מסוכנות. גנק, שהובילה עד אותה דקה 0:1, ספגה מאוחר יותר את השוויון.

כזכור, שגריר אחר בבלגיה - ליאור רפאלוב - הורחק במחזור השלישי במשחק של קלאב ברוז' מול אותה לובן בגין כניסה דומה. רפאלוב עמד לדין משמעתי בהתאחדות והורחק משלושה משחקים בפועל. כעת, נותר לראות האם יחליטו בהתאחדות הבלגית להעמיד את ברדה לדין.

ברדה עצמו לא אהב את החלטת השופט: "זה היה תיקול עם רגל אחת במרכז המגרש ונגעתי בכדור. אני לא רוצה לדבר על השופט, אבל בוודאות לא הגיע לי אדום, אולי צהוב. נגעתי בבירור בכדור ואולי אחר כך גם ברגל. אני כועס כי ההחלטה לא הייתה מוצדקת".

יילה ווסן, חברו של ברדה להתקפה, ביקר את הישראלי: "שלטנו במשחק לחלוטין, אבל האדום פגע בנו. כולם יודעים שבבלגיה תיקול כזה שווה אדום. זה היה בחלק המגרש של לובן וממש מיותר". בניגוד לווסן, דניאל טוזר גינה את ההחלטה: "זה לא היה אדום, רק עבירה במרכז המגרש. לשופט לא היה משחק טוב".

בעקבות הנקודה ירדה גנק למקום החמישי והיא רחוקה חמש נקודות מהמוליכה קלאב ברוז', שגברה 1:2 על ברגן.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully