וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "כשאנחנו משחקים טוב, אנחנו נהנים"

הארגנטינאי הסביר כיצד ברצלונה חזרה לנצח אחרי השלושער שלו מול אתלטיקו. מוריניו: "זה בדיוק מה שהיינו צריכים"

אחרי שבארבעת המחזורים הראשונים בליגה הספרדית היה נדמה ששליטתן של ברצלונה וריאל מדריד תזכה להתנגדות רצינית העונה, הגיעו המשחקים הראשונים במחזור החמישי אמש (שבת) והבהירו לכל מי שפקפק שהלה ליגה היא עדיין ליגה של שתי קבוצות. ריאל מדריד חזרה לעצמה עם 2:6 ביתי על ראיו וייקאנו, ולאחר מכן פירקה ברצלונה את אתלטיקו מדריד 0:5 בקאמפ נואו.

"אני מרוצה בעיקר מכך שלא ספגנו אף שער הפעם", אמר פפ גווארדיולה בסיום. "ידענו שצריך להרחיק את פלקאו מהרחבה והצלחנו לעשות את זה היטב. בצד ההתקפי מגיע כל הכבוד למסי, אבל הקרדיט לניצחון מגיע לכל הקבוצה".

מסי עצמו, שכבש עוד שלושער קליל, אמר אחרי הניצחון: "אני מודה לחבריי לקבוצה, ושמח שהראנו שכשאנחנו משחקים טוב, אנחנו נהנים מהכדורגל שלנו. זה היה משחק קשה ואתלטיקו התגוננה, אבל השערים המוקדמים הכריעו את הכף כבר במחצית הראשונה".

"פגשנו את בארסה בתקופה בה היא נכנסת לקצב שלה", אמר המאמן המפסיד גרגוריו מנזאנו. "אף קבוצה בעולם לא יכולה להחזיק בכדור יותר מהם, זה לא אפשרי מבחינה פיזית. כדי לנצח כאן היום היינו צריכים לנפק את ההצגה של המאה".

בינתיים במדריד חגגו את ה-2:6 המוחץ על ראיו שהגיע אחרי שני משחקים ליגה ללא כיבוש, ובעזרת שלושער של כריסטיאנו רונאלדו ששבר בצורת כיבושים נדירה של 249 דקות. "זה בדיוק מה שהיינו צריכים אחרי שבוע של תוצאות רעות", אמר ז'וזה מוריניו. "עכשיו נוכל להירגע".

"נקלענו למצב קשה כשספגנו שער מוקדם", המשיך הפורטוגלי. "אבל אופי של קבוצות מתגלה במצבים קשים והגבנו בהתאם. שינינו את הקצב, העזנו לקחת סיכונים והצלחנו להפוך את הקערה עד המחצית".

ריאל פירקה את ראיו, בארסה התעללה באתלטיקו
האם ולנסיה באמת יכולה לאיים על שתי הגדולות?
כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully