וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - מכבי ת"א: זיזוב יפתח על חשבון קונאטה

מהפכה בהרכב של מוטי איוניר: אלברמן, פאביצ'ביץ' ואלירן עטר שבים ל-11 הפותחים, רפי דהן לא בסגל (20:50, ערוץ 1)

טריוויה

* מכבי תל אביב ניצחה בשני הביקורים האחרונים שערכה בווסרמיל.

* הפסד הליגה האחרון של הצהובים בבאר שבע היה בעונת 2002/3, כשהקבוצה נוצחה 1:0 בסיבוב הראשון. בסיום אותה עונה זכתה מכבי באליפות האחרונה שלה.

* הנה נתון חריג: מאז מרץ 2004 אף אחת מהקבוצות לא ניצחה במשחק ליגה את היריבה כשהיא מארחת. יתרון למכבי?

* הקבוצה של ניר קלינגר מגיעה למשחק אחרי שבעה הפסדי בית רצופים. הניצחון האחרון היה ב-5 בפברואר, 0:5 גדול על אשדוד.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

ניר קלינגר היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו מול הפועל תל אביב במחזור הקודם, ולכן הוא גם לא מתכוון לערוך מהפך בהרכב, אולי פרט לאופיר דוידזאדה שנכנס כמחליף והרשים. באימון עצמו הוא המשיך לתרגל את שמעון הרוש. לסגל יחזור מוטי מלכה המורחק.

באסיפה המסכמת הזהיר המאמן מהתקפות מתפרצות ומברק יצחקי. "אם נציג את אותה יכולת כמו שהצגנו מול הפועל תל אביב, יהיה בסדר", אמר לשחקניו.

יוסי שבחון אמר לאתר הרשמי: "אין לי רצון להוכיח למכבי תל אביב שום דבר. זה משחק קשה מול אחת הקבוצות הטובות ביותר. אם נשחק כמו ששיחקנו מול הפועל תל אביב, יהיה בסדר. עוד נצא מהמצב הקשה. לא נראה לי שנהיה קבוצת תחתית. אני יודע שהאוהדים מאוכזבים בעקבות הפתיחה הגרועה, אבל מה שמייחד אותנו זה הקהל. זכותו לדרוש תוצאות".

שחקן בקבוצה אמר: "הפסד שמיני רצוף בבית יכול לאבד את האמון של הקהל בנו. אסור לנו להפסיד".

מכבי תל אביב:

אחרי ההפסד הכואב במחזור אמצע השבוע 3:1 לעירוני ניר רמת השרון, ינסו הצהובים לחזור למסלול הניצחונות במשחק לא פשוט בבאר שבע במחזור השישי. במכבי ירצו להוכיח שהמעידה מול העולה החדשה היתה מקרית, כשהמטרה המוצהרת היא לשוב עם שלוש נקודות ולהתכונן בראש שקט למפגש נגד דינמו קייב ביום חמישי במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית.

המאמן מוטי איוניר יחסר את הבלם המורחק ניבאלדו, הקשר משה לוגסי שטרם החלים מפציעה ברגלו ואת הקשר רפי דהן שסובל ממתיחה בשריר ולא ייכלל בסגל. מי שצפויים לחזור להרכב הם הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' והחלוץ אלירן עטר, שקיבלו מנוחה ולא שיחקו נגד רמת השרון. הבלם הקרואטי רוברטו פונצ'ץ, ששבר את אפו בהופעת הבכורה שלו מול סכנין, לא יהיה בסגל.

מכבי קיימה אמש את האימון המסכם וסיימה למעשה את הכנותיה למשחק. הקשר גל אלברמן נכלל בסגל ואף צפוי לפתוח בהרכב לצד רועי קהת בקישור האחורי. יואב זיו ישוב לעמדת המגן השמאלי, כאשר שרן ייני יפתח לצידו של פאביצ'ביץ' במרכז ההגנה. דור מיכה וברק יצחקי ישלימו את הקישור, לצידו של אלי זיזוב שקיבל את חולצת ההרכב מספר שעות לפני המשחק על חשבונו של מוסא קונאטה.

לקראת המשחק אמר איוניר: "נמשיך בדרך שלנו ונקווה כבר מול באר שבע להחזיר את הנקודות שאיבדנו נגד רמת השרון".

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאי

השוער הפולני עמד למבחן גם במחזור הקודם, אבל בדקה ה-87 התברר שמעידה קטנה יכולה לקלקל מבחן שלם. המבדק של צבאי הוא מבחן גם עבור קלינגר, שנכשל עם המגן לואיס טורס וכעת מחפש לאזן את מסכת הזרים שלו עם קינגסטון (בחירה טובה עד עכשיו) ועם השוער, שבגיל 31 רוצה להוכיח שהוא רחוק מלגמור את הקריירה. אם צבאי יטעה גם נגד מכבי תל אביב, למאמן לא יהיה מה לעשות איתו, אבל הוא בהחלט יכול לשקול לעבור לתוכנית המקורית - שדרוג שחקנים צעירים. דניאל ליפשיץ כבר בכוננות.

מכבי תל אביב: גל אלברמן

הקשר נמצא באחת התקופות הקשות בקריירה שלו. במשחקים האחרונים הוא כלל לא נלקח בחשבון על ידי הצוות המקצועי וכמעט שלא נכלל בסגל. במשחק בבאר שבע יחסרו צמד הקשרים האחוריים, משה לוגסי ורפי דהן הפצועים, דבר שעשוי לסלול את דרכו של אלברמן להרכב. כעת, משנסגר חלון ההעברות לפחות עד חודש ינואר, יצטרך איוניר להפיק את המירב מהקשר הוותיק, שרק מחכה להזדמנות להוכיח שהוא לא שכח לשחק כדורגל.

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן, רועי קהת, דור מיכה, ברק יצחקי, אלי זיזוב, אלירן עטר.

הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאיי, אבי יחיאל, עודד גביש, וויליאם סוארס, שמעון הרוש; לאריה קינגסטון, ראיין אדלי, אביתר אילוז, יוסי שבחון, סיראז' נאסר; עידו אקסברד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully