וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ובני סכנין נפרדו ב-0:0

המומנטום של הקבוצה מהגליל אחרי הניצחון על חיפה, נעצר עם תיקו ללא שערים מול החבורה של בן שמעון שממשיכה לגמגם

עירוני קרית שמונה ובני סכנין נפרדו הערב (שבת) בתיקו 0:0 במחזור השישי של ליגת העל. הקבוצה של רן בן שמעון ממשיכה בכך את פתיחת העונה המאוד מגומגמת שלה. זה המחזור החמישי ברציפות שהיא לא מנצחת והיא עם התיקו הרביעי שלה העונה. מה שעוד רע מבחינתה זה כמות השערים שהיא כבשה - ארבעה בלבד - בשישה משחקי ליגה. לשם השוואה בעונה שעברה, לקרית שמונה אחרי שישה מחזורים היו 16 נקודות. שלומי אזולאי ערך בכורה בקרית שמונה.

הקבוצה של שלומי דורה ביקשה להמשיך את המומנטום המצוין שלה אחרי הניצחון הגדול במחזור אמצע השבוע על מכבי חיפה, אבל גם היא לא הצליחה למצוא את המסגרת במשחק. הקבוצה מהגליל עם תיקו ראשון שלה העונה והיא עם שמונה נקודות (כזכור, הורדו לה שתיים).

הקהל של סכנין ליווה את שחקני הקבוצה לקרית שמונה, וראה בדקה ה-19 החמצה גדולה של ברק בדש מקרית שמונה, שעבר את השוער מוחמד קנדיל אבל בעט החוצה. עד המחצית הראשונה ניסו שתי הקבוצות אבל לא הגיעו למצבים ממשיים וירדו לחדר ההלבשה ללא שערים. גם במחצית השנייה לא הצליחו לייצר שער, המצב הטוב ביותר הגיע לאחר כשעה, כשכדורו של המחליף אחמד עאבד פגש את המשקוף של קרית שמונה אבל לא חדר, ובסיום 0:0.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', אדריאן רוצ'ט (וויליאם נג'ובו, 67), רביד גזל (יואל צ'חנוביץ' 73), שלומי אזולאי (אחמד עאבד, 60), שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה (עלא אבו סלאח, 49), עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים (אחמד קאסום, 46), רן רול (בסאם גנאים, 58), קוסטדין אזורוב.

לדף המשחק בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט
בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully