וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניו זילנד גברה 17:37 על צרפת

האול בלאקס לא התקשו למגר גם את נבחרת הטריקולור, ישראל דאג כיכב עם שני טריים. אנגליה הביסה 3:67 את רומניה

זה היה אמור להיות המשחק הגדול של שלב הבתים באליפות העולם בראגבי. אחרי כמה תוצאות מאוד חד צדדיות בימים האחרונים, המארחת ניו זילנד, פגשה את נבחרת צרפת המאיימת למשחק שסומן על הנייר כצמוד ומרתק, אלא שהאול בלאקס לא התחשבו בנייר ויצאו עם ניצחון קליל, 17:37. תוצאת הסיום עוד עושה חסד עם הצרפתים, שמשריקת הפתיחה לא ממש היוו יריב לנבחרת הביתית הנהדרת, שזכתה לתמיכתם של למעלה מ-60 אלף אוהדים באצטדיון אדן פארק.

שלושה טריים מהירים, בתוך 20 הדקות הראשונות של המשחק, נתנו לניו זילנדים יתרון של 0:19 וסגרו עניין די מהר. צרפת הצליחה לשים רק שלוש נקודות על הלוח עד המחצית והמארחים נזקקו ל-58 שניות בלבד במחצית השנייה כדי לכבוש עוד טריי, השני במשחק של הכוכב ישראל דאג, בסיומה של התקפה נהדרת. הצרפתים עוד הצליחו לצמק מעט את התוצאה עד הסיום וארבע דקות לסוף התוצאה עמדה על 17:30, אך מהלך מרשים נוסף של ניו זילנד הסתיים עם טריי של סוני ביל וויליאמס, שקבע את תוצאת הסיום.

האול בלאקס משיגים ניצחון שלישי בשלושה משחקים, כשבכל אחד מהם הם גם צברו את נקודת הבונוס על ארבעה טריים ומעלה. ניו זילנד, שתפגוש את קנדה במחזור הבא, תסיים ראשונה בבית א'. צרפת תפגוש את טונגה ורק סנסציה גדולה תוריד אותה מהמקום השני.

נבחרת מעוררת עניין נוספת שעלתה לכר הדשא היום היא אנגליה, שלא התקשתה להביס בתוצאה 3:67 את רומניה האומללה במסרת בית ב'. האנגלים שמרו גם כן על מאזן מושלם בתום שלושה משחקים, הודות ללא פחות מעשרה טריים. עד היום רק שני שחקנים אנגלים כבשו שלושער בתולדות אליפות העולם ובמשחק מול רומניה הצטרפו אליהם שניים נוספים: הכוכב הגדול של הנבחרת כריס אשטון ושחקן הכנף הותיק מארק קווטו.

אנגליה תפגוש את סקוטלנד לדרבי הבריטי במשחקה הבא, רומניה תחפש נקודות ראשונות מול גאורגיה. מחר ישחקו בבית ב' ארגנטינה וסקוטלנד, במשחק שמבטיח הרבה, בבית ג' תפגוש אירלנד את רוסיה ואילו בבית ד' יתעמתו פיג'י וסמואה.

ראגבי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully