וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר תחזור לעצמה בטורניר טוקיו?

הטניסאית תפגוש את פליסקובה (210) הצ'כית בסיבוב הראשון, אזרנקה מחכה בהמשך. בנגקוק: סלע יתמודד מול חיראלדו (52)

שחר פאר תנסה לצאת מהתקופה הלא טובה שבה היא נמצאת השבוע, כאשר תנסה לנצל את השבועות האחרונים של השנה במטרה לשפר את הדירוג. הישראלית, שמדורגת 26 בעולם, תתמודד השבוע בטורניר טוקיו המחלק 2.05 מיליון דולר.

היום (שבת) פורסמה הגרלת המשחקים, כאשר פאר, שמדורגת 16 ואחרונה בטורניר, תפגוש את קריסטינה פליסקובה הצ'כית (210 בעולם) בסיבוב הראשון. במידה ופאר תעמוד במשימה, היא אמורה לשחק נגד המנצחת במפגש בין אורסולה רדוואנסקה (105), שהעפילה מהמוקדמות, לקלארה זאקופאלובה (43), אף היא צ'כית.

משמעותו של ניצחון בסיבוב השני עשוי להוליד מפגש עם המדורגת שלישית בעולם, ויקטוריה אזרנקה, בקרב על מקום בשמינית הגמר. בטוקיו מתחרות מרבית הטניסאיות המובילות בסבב, כשבראשן קרוליין ווזניאקי, מריה שראפובה, אזרנקה עצמה, ורה זבונרבה, פטרה קביטובה וסמנתה סטוסור. אגב, פאר דיווחה היום למעריציה כי היא ממתינה בדריכות לגמר "הדור הבא", התוכנית המועדפת עליה בטלוויזיה.

גם טניסאי נבחרת הדייויס ינסו להרים את הראש השבוע אחרי ההפסד לקנדה בפלייאוף על העלייה לבית העליון. דודי סלע ואמיר ויינטרוב ישתתפו השבוע בטורניר בנגקוק (587 אלף דולר). הישראלי הבכיר יפגוש את סנטיאגו חיראלדו הקולומביאני (52) בסיבוב הראשון, וניצחון יסדר לו מפגש לאחר מכן עם המדורג שני בטורניר גאל מונפיס.

ויינטרוב עצמו ינסה להיכנס לטורניר אחרי שהחל את שלב המוקדמות מהסיבוב השני וגבר שם על ווריט סורבוטנארק התאילנדי 4:6, 1:6. הניצחון העלה אותו למפגש מול סימונה בוללי האיטלקי (138), כשהמנצח ייכנס לטורניר.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully