וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א החליטה: עירק תארח במגרש ניטראלי

בהתאחדות הכדורגל ימנעו מעירק לשחק במוקדמות המונדיאל בעיר ארביל בגלל תקלות באבטחה במשחק נגד ירדן החודש

פיפ"א הודיעה היום (שבת) להתאחדות הכדורגל העירקית שהנבחרת הלאומית שלה לא תוכל לארח את משחקיה הביתיים במוקדמות גביע העולם 2014 ומוקדמות המשחקים הקדם אולימפיים בלונדון במגרשה הביתי, ותאלץ לבחור מגרש ניטראלי חלופי.

את ההחלטה תלו בפיפ"א בסכנות בטיחות לנבחרות המתארחות אצל עירק ולבעייתיות באבטחתן, כשהם מזכירים את המשחק של עירק נגד ירדן מתחילת החודש, שהסתיים בניצחון הירדנים 0:2 במסגרת מוקדמות המונדיאל. באופ"א טענו כי האיצטדיון הכיל כמות רבה של צופים מעבר לתכולתו, והזכירו גם אירועי אלימות במהלך המשחק.

כעת עירק תצטרך להחליט היכן היא תארח את משחקיה ותעשה זאת עד ה-1 באוקטובר, כאשר מצפים לה משחקי בית מול סין וסינגפור. בעירק לא ממש קיבלו את ההחלטה בהבנה, כאשר נשיא ההתאחדות נאג'יח חמוד אמר: "אנחנו מכבדים את החלטת פיפ"א וניישם אותה, אבל אני חושב שהיא לא מתאימה מכיוון שהיא התבססה על מידע שגוי.

"ארביל היא עיר בטוחה", המשיך חמוד. "פיפ"א יכולה לשלוח משלחת מטעמה. הם יכולים לשאול את אנשי השגרירויות בארביל. אני לא חושב שהנסיבות שהתקבלו מהדיווח מספיקות כדי להעביר משחקים למקום אחר. עדיין מוקדם להכריז על מגרש חלופי. יש הרבה אלטרנטיבות. אין לנו בעיה עם זה. כל החלטה בעולם נתונה לערעור. אנחנו נפעל בערוצים אחרים שיעזרו לעירק להסיר את העונש הזה".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully