וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: לואיס אנריקה כבר זוכה לגיבוי

מאמן הג'אלורוסי מקבל עידוד מהבעלים: "יש לנו אמונה שלמה בו". סטנקוביץ' על הגעת ראניירי לאינטר: "הוא יוציא אותנו מהבוץ"

בדרך כלל אומרים שבמקום שמתחיל הגיבוי, מתקרב גם מועד הפיטורים. רומא פתחה רע מאוד את עונת 2011/12, כשאחרי שלושה מחזורים בלבד הקבוצה ניצבת במקום ה-15 עם שתי נקודות בלבד. הג'אלורוסי סיימו בשני המשחקים האחרונים שלהם השבוע בתיקו, כשאחרי 0:0 מאכזב נגד אינטר הם סיימו ב-1:1 מול סיינה.

לקראת המשחק מחר (ראשון) מול פארמה (21:45), הבעלים של רומא תומאס די בנדטו נותן תמיכה ללואיס אנריקה, שהגיע לקיץ לקבוצה, אבל עדיין לא מצליח לחבר אל המועדון. "יש לנו אמונה שלמה בלואיס אנריקה ובוולטר סבטיני", אמר די בנדטו. "האוהדים צריכים סבלנות. אנחנו מחפשים את השילוב הנכון של סגנון המשחק שלנו ואני בטוח שהתוצאות יגיעו בקרוב".

ובינתיים במקום שבו הייתה הרבה פחות סבלנות, אינטר כמובן, מתחילים לבנות את האמון בקלאודיו ראניירי, שהחליף בתפקיד את ג'אן פיירו גאספריני. דיאן סטנקוביץ' סומך על המאמן הוותיק, ואומר: "אני לא מופתע מעזיבת גאספריני. זה היה בלתי נמנע אחרי שלושה הפסדים בארבעה משחקים. ראניירי עבד במועדונים גדולים, והוא בוודאי יעזור כדי להוציא אותנו מהמצב הקשה. הוא יוציא אותנו מהבוץ". אינטר, ללא סטנקוביץ' הפצוע, תתארח הערב (19:00) אצל בולוניה.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully