וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "זה הסגל ואין אפשרות אחרת"

23.9.2011 / 12:05

בית"ר הרימה כוסית לכבוד השנה החדשה. היו"ר: "ננסה לעשות שינויים בינואר". גאידמק: "אפשר לעשות דברים יפים השנה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) את טקס הרמת הכוסית המסורתי לכבוד ראש השנה. הבעלים ארקדי גאידמק הגיע לטקס ואמר: "זאת קבוצה צעירה עם הרבה מוטיבציה. יש לנו תקציב כמו לכולם ואפשר לראות בתוצאות שהתקציב מספיק. השקעתי מספיק כסף לפני כמה שנים וזה מתחיל להניב תוצאות. יש לנו שחקנים ירושלמים צעירים וטובים. היו הרבה אנשים שהתעניינו ברכישת הקבוצה בשנים האחרונות, אבל אני עדיין כאן. אליפות? למה לא, יש שחקנים צעירים ועוד כמה שחקנים עם ניסיון ואפשר לעשות כמה דברים יפים השנה".

גם יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין דיבר ואמר: "כל הזמן שואלים אותי מתי ארקדי יחזור להשקיע אז אני אומר שאין לי ספק שארקדי עוד יחזור וישקיע בקבוצה בעתיד. למרות שנראה שהוא פחות מעורב, הוא תמיד מנסה לעשות את הכל שבית"ר תהיה חזקה ודומיננטית ותצעד אל עבר עתיד בטוח בכדורגל הישראלי. בנוגע לסגל, זהו הסגל ואין אפשרות אחרת. ניסינו להעביר את הברזילאי ולא הצלחנו. בינואר ננסה לעשות שינויים. הסגל עושה עבודה נהדרת עם שחקנים שנותנים את כל מה שיש להם בכל אימון ומשחק. זה מה שאנחנו מצפים מהם וכולם יודעים להעריך את זה. אני לא מופתע כי אם תשמעו ראיונות שלי מתחילת עונה תמיד אמרתי שיש לנו סגל טוב וכל מי שיקבל את הצ'אנס צריך לקחת אותו. יש לשחקנים כאן הזדמנות להרוויח קריירות".

קורנפיין שחוגג מחר יום הולדת 40 הוסיף: "שלוש השנים האחרונות עברו כמו 13 שנים. אני כבר לא ילד, התבגרתי, אני משתדל לחייך כל הזמן ואני בטוח שהשחקנים יעשו את המקסימום שאחייך גם מחר".

קובי מויאל שיחזור להרכב במשחק הביתי מול הפועל פתח תקוה (שבת, 19:30, ספורט2) דיבר לקראת המשחק: "זה משחק בכלל לא קל מול הפועל פתח תקוה שפתחה את העונה במינוס ונלחמת בכדי להשיג נקודות. לבית"ר אין שום משחק קל העונה בטח לא מול הפועל פתח תקוה שצריכה את כל הנקודות כמה שיותר מהר. היה קשה מאוד לשבת בחוץ. מי שמכיר אותי יודע שקשה לי אפילו להחמיץ אימון, אבל עכשיו אני חוזר ואני מקווה שיחד עם הקבוצה נמשיך את הרצף של המשחקים עם היכולת הטובה. אין מה לדבר על מטרות וציפיות העונה אלא לשאוף להמשכיות ולדבר ממשחק למשחק. ככל שהליגה תמשיך ונשמור על יציבות נוכל לדבר על מטרות".

בית"ר ירושלים: פיליאבסקי עבר בבקרה, פאסוס לא

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת מרים כוסית עם ארקדי גאידמק, איציק קורנפיין, יובל נעים. קובי אליהו
שנה טובה. ברקת, גאידמק, קורנפיין ונעים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully