וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פיליאבסקי חתם, בעיות בהעברת פאסוס

22.9.2011 / 20:35

הבלם סיכם את כל הפרטים ועבר בהשאלה ממכבי חיפה. בקרת התקציבים מערימה קשיים על העברתו של החלוץ הברזילאי

עמוק בתוך היממה האחרונה של חלון ההעברות, בית"ר ירושלים הצליחה לסגור עם מכבי חיפה על מעברו של הבלם אנדרי פיליאבסקי. הבלם האוקראיני, שחוזהו בחיפה הוקפא לאחר שנפצע בקרסולו, סרב תחילה להגיע לקבוצה מהבירה והעדיף לשחק באוקראינה. אך בימים האחרונים הצליחו בבית"ר ובחיפה לשכנע את הבלם שיצטרף לבית"ר. הערב (חמישי) הוא חתם באופן רשמי, עבר בבקרת התקציבים והפך לשחקן בית"ר ירושלים.

השאלתו של פיליאבסקי לבית"ר לא תעלה לירושלמים כסף שכן בית"ר וחיפה הגיעו ביניהן לסיכום לפיו הירוקים ישלמו את שכרו. בכל מקרה פיליאבסקי עדיין מחלים מהפציעה ברגלו ולכן יצטרף לבית"ר רק בעוד מספר שבועות. בניגוד לבלם האוקראיני, עם החלוץ הברזילאי ליאנדרו פאסוס קיימות בעיות והעסקה הזו אף עלולה להתפוצץ. בבקרת התקציבים מבקשים ערבויות מבית"ר לגבי פאסוס כדי להכליל אותו בתקציב של המועדון, מה שמעכב את העסקה, שחייבת להיות מושלמת עוד הלילה.

בקבוצה היו מרוצים אתמול אחרי ה-1:1 בקופסה מול מכבי נתניה, בעיקר בעקבות החשש מהעומס על השחקנים. שוער הקבוצה אריאל הרוש אמר לאתר הרשמי: "מבחינתי אפשר לחלק את המשחק לכמה חלקים. בחלק הראשון נתניה היו טובים והגיעו למצבים וכמו תמיד היה לא קל כי זה מגרש קשה מאוד. במחצית השנייה התחלנו טוב, הבקענו ויכולנו להבקיע יותר אבל הם הישוו וחזרו לשלוט והיה לנו אפילו מזל שלא הפסדנו".

על מצבה של הקבוצה על עתה אמר הרוש: "בסך הכל אנחנו מרוצים מאוד מהמצב שלנו עד עתה. בתחילת העונה לא ידענו מה יהיה בכלל והיום צברנו עשר נקודות מחמש משחקים אז ברור שאנחנו מאוד מרוצים. אנחנו לא מסמנים מטרות אלא משחקים משבוע לשבוע ובעתיד ונראה מה יהיה. יש בשבת את הפועל פתח תקוה ובזה אנחנו מתרכזים. מדובר במשחק קשה מאוד, קבוצה לוחמת שרצה ורעבה ונצטרך להתכוננן בהתאם".

נעים העיר את השחקנים במחצית

גם דן איינבינדר יודע שזה היה משחק של שתי מחציות: "צריך לשכוח כמה שיותר מהר את המחצית הראשונה. נתניה שלטו במחצית הזאת במגרש ורצו יותר מאיתנו. במחצית יובל ניער אותנו ועלינו חדשים למחצית השנייה. חבל שספגנו את השיוויון אבל בסך הכל מסתכלים על חצי הכוס המלאה והשגנו נקודה במשחק חוץ קשה".

הקשר הוסיף בנוגע לכושר שבית"ר נמצאת בו: "קשה לנו מאוד עם הצפיפות של המשחקים, כי לא באנו מוכנים כמו שצריך לעונה וארבע נקודות מהשש האחרונות זה בסדר גמור. ביום שבת נגד הפועל פתח תקוה צריך להביא כוחות חדשים ולהסתכל רק על עצמנו. יש עלינו הרבה עומס אבל אני מאמין שנעשה את העבודה. אנחנו לא צריכים להיות טמעים, אלא להמשיך לעבוד משבוע לשבוע בקצב שלנו".

על עמית בן שושן, שכבש אתמול את שערו הרביעי העונה ובסך הכל חד מאוד מתחילת העונה אמר הקשר: "הספידו אותו מהר מדי. מה שיש לו אין להרבה חלוצים בארץ ואני שמח שהוא מראה לכולם מה הוא יודע ועוזר לקבוצה בצורה ענקית".

במחצית המשחק יובל נעים היה קולני בחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אתם רדומים. נתתם לנתניה להשתלט על המשחק. אם לא תתעוררו ותתחילו לרוץ אנחנו נפסיד את המשחק. צמצמו מרחקים, תשחקו קרוב ומהר יותר ותלחצו אותם בחלק המגרש שלהם, אנחנו מסוגלים לקחת את המשחק הזה, בואו נעשה את זה". הדברים החזיקו מעמד רבע שעה עד שהעייפות בסופו של דבר נתנה את אותותיה.

עדכון ראשון: 15:45

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully