וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואן הרגריבס: "התייחסו אליי כמו אל שפן ניסיונות"

הקשר האשים את הצוות הרפואי של מנצ'סטר יונייטד: "זריקות החמירו את מצבי" וטען שפרגוסון כפה עליו לשחק פצוע

אואן הרגריבס לא שיחק הרבה כדורגל בשנים האחרונות. הקשר סבל משורה ארוכה של פציעות חוזרות. לאחרונה הגיע בהעברה חופשית למנצ'סטר סיטי ואף כבש בניצחון 0:2 על בירמינגהאם בגביע הליגה וכעת, יוצא הקשר בן ה-30 במתקפה חסרת תקדים על הטיפול הלוקה שקיבל לטענתו מאנשי מנצ'סטר יונייטד.

"הרגשתי כמו שפן ניסיונות בגלל כל הטיפולים, אבל במצב כזה אין באמת אופציה להגיד: 'בוא נשב ובחוץ וננוח חצי שנה'. אני לא רוצה להתלונן ולבכות. ניסיתי לעשות הכל, אבל המצב החמיר ונאלצתי לקבל זריקות בברך ובגיד. אמרו לי שהגיד בסדר, אבל הרגשתי שאני עשוי מזכוכית. כנראה שלא הייתי צריך לקבל את הזריקות", סיפר השחקן ל"גרדיאן".

"הזריקות הפכו את המצב לחמור הרבה יותר והייתה לזה השפעה מכרעת כי בגדול, השאירו אותי לאסוף את השברים וזה מתסכל", הוסיף השחקן וטען כי אלכס פרגוסון כפה עליו חזרה מוקדמת למגרשים במשחק מול וולבס, אותו נטש בסופו של דבר אחרי מספר דקות.

"פתחתי במשחק עם שתי פציעות בשריר ובכלל לא הייתי במצב של לשחק. רציתי לנסות להגיע ל-45 דקות, אבל לא החזקתי חמש. אמרתי להם שיש לי בעיה בשריר הירך האחורי. אנשים בטח חשבו לעצמם: 'הבן אדם עשוי מזכוכית', אבל אני לא מכיר הרבה אנשים בעולם שיכולים לעשות פעילות ספורטיבית עם שני קרעים בשריר. היו 70 אלף איש באצטדיון ולא רציתי שיחשבו שאני לא רוצה לשחק. חשבתי: 'אנסה לשחק, רק לא ארוץ הרבה', אני יודע שזה נשמע מצחיק".

על ההתאקלמות בקבוצה החדשה אמר: "פתחתי פרק חדש בחי הצוות הרפואי נהדר ואחרי שלושה שבועות אני מרגיש את ההבדל. ידעתי שאני יכול להתאושש, הכל היה עניין של לעשות את הדברים נכון".

"ניסינו לנתח את כל הדברים שהרגריבס אמר הבוקר ונוציא הודעה מהמועדון בכדי להגיב להם", כך אמר היום (שישי) פרגוסון במסיבת עיתונאים, "אך ככל שזה נוגע לי, הצוות הרפואי שלי הם אחד מהסיבות העיקריות שלמנצ'סטר יונייטד היו כל כך הרבה הצלחות בשנים האחרונות. אין ספק בכך. יש לנו צוות רפואי נהדר ומדעני ספורט נפלאים. זו דעתי על מנצ'סטר יונייטד וזה יותר חשוב ממה שמישהו אחר יכול לומר לגבי זה".

גם מאמנו החדש של הרגריבס במנצ'סטר סיטי, רוברטו מאנצ'יני, לא ממש מאמין להאשמותיו של הקשר: "אני חושב שהכי חשוב בשבילו כרגע זה לשחק לעיתים תכופות ולהתאמן ללא בעיות. אני חושב שהעבר הוא העבר", אמר האיטלקי במסיבת עיתונאים, "אני משוכנע לחלוטין שיונייטד לא טעו בטיפול הרפואי שנתנו לו. לא היה לו מזל כיוון שהיו לו שלוש או ארבע פציעות אבל לעת עתה לדעתי חשוב שהוא יוכל להסתכל על העתיד".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully