וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בכדורעף נשים יוצאת לדרך

40 שנה אחרי ההשתתפות הקודמת שלה, נבחרת ישראל תפתח את הופעתה במשחק נגד פולין החזקה (שבת, 17:00, ספורט 5)

אחרי מחנה אימונים בן עשרה ימים ברוסיה, נבחרת ישראל בכדורעף נשים תפתח היום (שבת, 17:00 שידור ישיר בספורט 5) את הופעתה באליפות אירופה. האליפות מתקיימת באיטליה ובסרביה במקביל, והנבחרת של אריה זלינגר משחקת בבית ג' אותו מארחת העיר הסרבית זרניאנין.

ישראל משחקת בבית יחד עם פולין, צ'כיה ורומניה - כאשר בסיום הבית המוקדם תעלה הראשונה בבית לרבע הגמר והקבוצות שידורגו במקומות 2 ו-3 לשמינית הגמר. על הנייר, פולין שמולה ישראל תפתח היא היריבה הקשה בבית. מדובר בנבחרת שמדורגת כיום במקום התשיעי בעולם, ושזכתה באליפויות אירופה בשנים 2003 ו-2005.

רון פונטי, המוסרת של הנבחרת, אמרה לקראת משחק הפתיחה: "יש התרגשות עצומה ואני מקווה שננתב אותה למקומות חיוביים. אנחנו מרגישות מוכנות ורוצות שזה כבר יתחיל. הגענו לרגע ואנחנו רוצות שהוא יהיה הכי טוב שאפשר. אני יודעת שמבחינתי אני עולה למגרש כדי לתת את כל מה שיש לי. הפער בדרוג העולמי בינינו לבין היריבות שלנו הוא על הנייר בלבד, כשעולים לשחק אין לזה משמעות".

אחרי המשחק נגד הפולניות בשבת, תתמודד ישראל ביום ראשון נגד רומניה (20:00) וביום שני נגד צ'כיה (17:00). הצ'כיות זכו ב-1997 במדליית הארד באליפות, אבל בטורנירים האחרונים הן סיימו במקומות 9-10. בכל מקרה, נראה כי המשחק הצמוד ביותר שצפוי להיות גם המאבק על המקום השלישי יהיה בין ישראל לרומניה.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully