וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה את אשקלון 72:83 במשחק אימון

22.9.2011 / 22:40

קבוצתו של דן שמיר השיגה ניצחון שני במשחקי ההכנה, בעיקר בזכות בריאנט דאנסטון ורון לואיס, שהצטיינו עם 20 נק' כ"א

הפועל חולון גברה הערב (חמישי) 72:83 על עירוני אשקלון במסגרת משחק אימון שנערך באולם הפחים. 450 צופים צפו בניצחון השני של חולון במשחקי ההכנה מתוך שלושה משחקים, כשמנגד אשקלון רושמת את הפסדה השלישי בארבעה משחקים. בחולון יכולים להיות בהחלט מעודדים מיכולתם של רון לואיס, שהפגין משחק קליעה מרשים מחוץ לקשת, ובראיינט דאנסטון, ששלט ללא עוררין מתחת לסלים עם מפגן מרשים של הטבעות. מנגד באשקלון יש כמה סיבות לדאגה, והקבוצה עדיין לא מצליחה להראות את החיבור שירים אותה להצלחה.

חולון פתחה את המשחק טוב ועלתה ל-19:27 בסוף הרבע הראשון כשהיא מנצלת את העובדה שעמית שמחון לא משחק באשקלון בעקבות פציעה בקרסול. ברבע השני נכנסה אשקלון למשחק וירדה למחצית בפיגור מינימלי 41:40. במחצית המשחק עזב שחקן אשקלון יוני ניר את האולם לטובת אירוע משפחתי ואילו רביב לימונד ודווין מיטשל מקבלים דקות מנוח רבות, ואת הסיטואציה הזאת ניצלה חולון כדי לברוח ל-51:62 בסוף הרבע. ברבע האחרון ניסתה אשקלון לחזור, ללא סיכוי אמיתי ובסיום 72:83 לחולון.

בראיינט דאנסטון ורון לואיס היו הקלעים הבולטים של חולון עם 20 נקודות כל אחד, כשמורן רוט מוסיף 17 נקודות משלו. באשקלון מנגד הצטיין מרקו קילינגסוורת' עם 17 נקודות ואילו דוווין מיטשל וטוני סקין הוסיפו 15 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully