וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בטיס ניצחה את סראגוסה 3:4 ועלתה לפסגה

רוקה סנטה קרוס להט עם צמד ועזר לעולה החדשה לשמור על מאזנה המושלם. אספניול גברה על חטאפה 0:1 בדקה ה-90

גבירותי ורבותי, קבלו את הקבוצה המושלמת היחידה בספרד: בטיס. הקבוצה הנהדרת של פפה מל המשיכה הערב (חמישי) את פתיחת העונה המצוינת שלה, כאשר גברה על סראגוסה 3:4 במשחק משוגע וטיפסה לפסגת הטבלה הספרדית, עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. בשבוע הבא תקווה העולה החדשה להמשיך את המומנטום האדיר כשתצא למשחק חוץ מול חטאפה.

גיבור הערב של הירוקים היה רוקה סנטה קרוס. החלוץ המושאל ממנצ'סטר סיטי כיכב עם צמד (7 ו-49), כשסלבה סביליה (12) ובניאט (47) השלימו עם שני פנדלים מול שער מצמק של אפריין חוארס (36) והעולה החדשה הוליכה 1:4. הרחקה של השוער קסטו אספינוסה (69) הותירה את בטיס בעשרה שחקנים ואפשרה לחואן קרלוס (77, 79) לצמק בצמד בזק ולהעניק לסראגוסה מעט תקווה, אך לא יותר.

במשחק המוקדם של הערב רשמה אספניול 0:1 דרמטי בבית על חטאפה, שצברה רק נקודה עד כה ונמצאת מתחת לקו האדום. אספניול ניצחה את חטאפה בשני המפגשים ביניהן בעונה שעברה, אבל חסרה העונה רגל מסיימת והרבתה להחמיץ, בעיקר במחצית השנייה וכשבמקביל כוכבה לשעבר פאבלו אוסבלדו כובש את הראשון שלו במדי רומא בליגה האיטלקית.

חטאפה, שעדיין לא ניצחה העונה, איבדה בדקה ה-32 את פיטר מסיללה, מגן מכבי חיפה לשעבר, שנפצע והוחלף על ידי מיגל טורס. העונש על המשחק המבוקר הגיע שתי דקות בתוך תוספת הזמן, כשהמחליף וולטר פנדיאני, שחזר בקיץ לקדנציה שנייה באספניול, ירה עם כל הלב פנימה והטריף את האצטדיון.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully